Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Utrolig hvor fort kroppen venner seg til endret sovnmønster......I helgen har jeg sovet kun 5 timer pr døgn, og hvem våknet nå - etter å ha lagt seg tidlig på søndagskveld? Jada, så her sitter jeg lys våken og helt alene, for de fleste andre av dere sover nok deres søteste søvn på denne tiden........om ikke dere sitter med en liten en i puppen da;-)) Uansett, da er det vel min tur til å ønske god morgen!!! Ha en riktig så fin dag!!! Jeg har en snørrete liten frøken her som skal holdes innendørs idag......:-))
♥Snulder Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 God morgen til deg og! Jeg får jo håpe at du har fått deg en liten blund på morgenkvisten!? Vår lille frøken har holdt det gående siden 06.30. Da begynte hun å forlange å få lese "gokka". Trøtt som jeg er så lempet jeg jo en haug bøker opp i senga til henne.... Som takk for det så kastet hun en og en i gulvet med et himla rabalder.... Så var vi våkne hele gjengen! Ha en god dag og god bedring til snuppa di!
Karomamma Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 God morgen til dere!! Lurer på om vi med oss noe snørrforkjølelsesmitte hjem fra byen på fredag? Lille Karosnuppa har også vært syk fra lørdag ettermiddag - plutselig var hun varm rød i kinna og hadde 40 i feber. Ville bare sitte på fanget og lese Karius og Baktus... Fint å ha en kosejente (hun pleier ikke å ha tid til det vanligvis), men slitsomt å være oppe hver time hele natta. Spesielt når mannen ligger på sofaen hele søndagen pga en heftig lutefiskmiddag. Jaja... jeg kan vel ikke kaste stein her jeg sitter i glasshuset mitt Uansett: en riktig god dag til alle! Lillefrøkna er i barnehagen og mammen er frisk og rask! Nye uke, nye muligheter
dritgrei hei hei! Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 det var en veldig tidlig start på dagen klættis, men du takler det nok... god morgen til alle fra øs pøs regnvær også.... fin natt rent sengetøy, deilig frisk luft og sovende barn , akkurat hva som trengs før siste korrekturlesning. klokken 15.00 i dag starter jeg min "juleferie" - det blir fint. :-) men nå; TIL ARBEID!
ettbarnsmammaen Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 Huff, da!!! To forkjølelsesbarn! Hadde de vært eldre kunne dere ha servert dem en skikkelig sterk Tom Yum Kung. Chili er nemlig kjempebra mot sånne plager! Men dere får heller kose i armkroken med bøker og sang, og så får vi håpe at basiluskene drar sin vei igjen fort! God bedring til begge to!
moderen Skrevet 20. november 2006 #6 Skrevet 20. november 2006 Ut med basselusker!!!!!!!! Men greit å ha hatt snørra inne i god tid før jul... Jeg har sagt til Reveenka at hvis hun er interessert i valp og har mulighet til å kontakte deg (regner med at noe privat info fløt på fredag), så vet du hva jeg heter og hvor jeg holder til (Ihvertfall gubben!!) Bare sånn at du vet at hvis spørsmålet dukker opp, så er det ok. Har ikke lyst til å legge ut mer privat info enn nødvendig her, og dette virket som den enkleste løsningen, ihvertfall hvis hun var på fest på fredag... :-)
Trollmora Skrevet 20. november 2006 #7 Skrevet 20. november 2006 Trist med tette barn da. Men når dere nå først må være inne så er det jo greit at været spiller på lag med steariinlys og peiskos ) God bedring!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. november 2006 #8 Skrevet 20. november 2006 God morgen til deg også....0352 det var da en ukristelig tid å være oppe på.... Men sånn er det, av og til vil ikke søvnen det samme som deg. Du får ha god bedring med lille frøken, så skal du få en dag i mårra som rein og ubrukt står, med blanke ark og fargestifter tel......
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 20. november 2006 Helt i orden moderen:-) JEG VET HVEM HAN ER;-))) Hihi, hørtes nesten litt FBI ut jo:-)) (kan forresten tenke meg at dere lurer fælt på hvem jeg er også.......fniiiis...kanskje jeg og Hannah må ta oss en kjøretur en dag og se på valpene;-))
moderen Skrevet 20. november 2006 #10 Skrevet 20. november 2006 Lure, lure... Velkommen skal dere være, HVEMDEREENNER...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå