Forglemmerei Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 Ikke kan jeg sy å ikke har jeg symaskin å ikke kjenner jeg noen som kan legge opp min eneste nye mammabukse som var den eneste dem hadde i min størrelse,men selvsagt er man 1.59 så er man for liten til dagens klær,dem skal være så drittlange i beina alle bukser,jeg går i bukser fra sist jeg gikk gravid som er over 5 år gamle å slitte,en bukse er omgjort med tau så den faller ofte av meg fordi jeg ikke tørr å stramme tauet i tilfelle jeg ikke får knuten opp. Mye bal med stor kropp å i tillegg så har puppene mine eset seg opp så jeg har fått ondt i ryggen,kjønner ikke hvorfor,men begynte med mensen symptomer nede der i dag,merkeligt så kraftige dem var da.Det må ha noe med puppene mine å gjøre siden dem eset seg sånn opp så bhen blir skjeiv å jeg sliter med å holde dem oppi bhen. For en dag en grusom dag,men slik er det å være feit å liten.Måtte bare få det ut.
Sussa85 - snart 2? Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 hehe..ikke meningen å le av deg..men da jeg leste overskriften var d som om jeg hadde skrevet det selv:P Jeg er 154 cm høy og veier 89 kg.... (ikke gravid) Og sliter med samme prob som deg med klær..og d før jeg blir gravid..jeg kan heldigvis å legge opp buksen.. takke gud for mamma..ehhe... kjøp deg en ORDENTLIG bh..hehe..som koster litt...det fortjener du! klem
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Kjente meg igjen der ja :-/ Er selv 1.53 og vekta er ganske høy. Har alltid hatt problemer med å finne meg bukser, er ikke noe lettere nå da magen vokser. Et godt tips til deg er tekstillim. Da kan du lime opp buksen nede, slik at den ikke blir for lang. Og er den veldig mye for lang (slik de ofte blir på meg) kan du klippe av litt. Få en person til å hjelpe deg. Ha buksen på deg og stå oppreist. Brett opp buksen nederst og se hvor lang du vil ha den. Så er det bare å lime i vei :-) Fungerer like bra som nål og tråd! Lykke til!! Anony-Mia
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 Å vare fet och stor är inte heller att föredra! Tror kanske inte det är det är det du vill höra men jag hade hellre varit kort än lång. Själv är jag 185 cm och problemet mitt är att alla byxor är för korta så tänk positivt du kan lägga dem opp, men jag kan inte lägga dem ner!! Men lycka till och sånt stryk band funkar helt super när man inte är något "syproffs"
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 Godt å lese om at det er flere i min situasjon... ikke finne klær som passer osv! Tenker på hvordan det kommer til å bli når gravidemagen oxo vokser, finner meg vel ikke NOE klær, har allerede problemer med det,så! Man føler seg feit,stor og håpløs, og ting bare vokser og vokser... uff.... Kan være veldig frustrerende!!!! Vil gjerne høre litt om hvordan det er, for dere som er store og lengere på vei gravid enn det jeg er... (er selv 3 mnd nå)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #6 Skrevet 22. november 2006 Kanskje dette er noe for deg. http://www.alexi.no/product_info.php?cPath=742_965&products_id=2293
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #7 Skrevet 22. november 2006 Blir det ikke ekkelt å gå med buksesplitten "åpen" da? Vil jo kanskje se litt rart ut?
grå :) Skrevet 23. november 2006 #8 Skrevet 23. november 2006 bestill deg skikkelige klær! motherhood.com har feks opp i 3 eller 4 x (3 x har jeg funnet ut tilsvarer omtrent 54/56 i forhold til min kropp i allefall, de ble litt store). de har også ammebh, men mål brystene først. den jeg kjøpte ble enorm. ellers har figleaves ).com tror jeg) og bravissimo.com store størrelser i bher
Forglemmerei Skrevet 24. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 24. november 2006 Takk for svar,jeg skal som en ting prøve den største fleesbuksa dem har på dressmann først å fremst,så klipper jeg bare opp buksa å driter å sy den opp,får bare være sånn,jeg må ha bukse på meg uansett så.Å fryze å bli syk er ikke ett alternativ.Jeg er frustrert å trøtt fortiden så jeg vill velge det kjappeste å letteste løsningnene.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #10 Skrevet 25. november 2006 Prøv ellos, de har klær for store str! Har ikke brukt dem selv, men har ei venninne som er ganske mye større enn meg som kjøper derifra (har også vært gravid 2 ganger) Hun er i hvertfall fornøyd med klærne... gå inn på ellos.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå