Anonym bruker Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 har ikke tatt oss tid til hverandre på lenge, har feks ikke klina på sikkert fire uker. Å det er jo noe som bør skje hver dag. Jeg venter på at han skal ta initiativet, og kanskje han gjør det samme. Jeg er bare så sur på han fortiden, han tilbringer så masse tid på dataen at jeg blir sprø! Det vet han at jeg mener oså, men skjer det noe for det? Nei! arg!
For_mye Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Glem at du er irritert på ham, list deg inn på rommet der han sitter med dataen, legg hendene på skuldrene hans og kyss ham forsiktig på halsen. Etterpå setter du deg på fanget hans og gir ham et vått kyss. Dette kan du gjøre hver gng han sitter ved dataen, da får dere i hvert fall klina nok. Ellers kan det være et tips å sette deg sammen med ham ved dataen og gjøre noe sammen der. Opplev verden via Googleearth for eksempel. Bare et tips. (Meg og mannen spiller ofte dataspill sammen også..)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Jeg og samboern har ikke klina på sikkert 4-5 år vi, så nei, ikke sikkert dere er på tynn is fordet.. Orker ikke kline med han mer, synes ikke det er noe koselig..
nalina Skrevet 22. november 2006 #5 Skrevet 22. november 2006 takk og lov at det ikke bare oss sier jeg bare.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå