moderen Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 Lillebarnet mitt (på snart 18) vil tilbringe julen sammen med kjæresten sin...hos hans mor i England... snufs... Er liksom slutten på en epoke... Og begynnelsen på "barnoverallehauger" - tiden. Modermoderen har bare lyst til å bre ut vingene og holde henne og de andre fast forever, men så titter fornuftsmoderen frem og sier at jeg må gi slipp... Og det gjør jeg jo, men sørger litt over at tiden går...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 En liten trøst.... Jeg er 36 år og har ALDRI feiret jul uten mamma. Det kan jo hende at noen av de andre blir som meg....
Trollmora Skrevet 19. november 2006 #3 Skrevet 19. november 2006 Min første jul hjemmefra var jeg på jobb, 21 år gammel. Det mest triste var oppakking av presanger lillejulaften. Min søster hadde laget fotoalbum av sin eldste datter som jeg var fadder for. Da jeg bladde i det stortuta jeg, og ville bare hjem til mor. Dette er selvfølgelig hendelser man vokser på, men kanskje Lillejenta di vil ønske hun var hjemme og derfor vil tilbringe de neste julene i heimen til mor?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 Ja, er det ikke bare vemodig.......tenk at de har blitt så store.......uff, gruer meg til den dagen jeg - julen er nå engang litt sånn da, at flokken skal være samlet:-))
La Perla Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 Det er vel liten trøst for de som har sønner - det er oftest sønnene som forlater egen familie for å feire hos kona/kjæresten....kanskje helt til de blir 36 år og vel så det.....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. november 2006 #6 Skrevet 20. november 2006 Det har jeg ikke tenkt på..... Jeg har jo to gutter selv. Da får jeg binde fast guttene mine her på lille julaften, så jeg er sikker på at de blir hos mamma`n sin på julaften. Ellers får jeg være en så god svigermor, at en eventuell svigerdatter foretrekker meg framfor mamma`n sin.......
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. november 2006 #7 Skrevet 20. november 2006 He he.....må neste le da jeg leser dette (innlegget ditt mamma søker barn:-) En venninne av min søster fortalte gledesstrålende i sommer at hun skulle bli bestemor (hun er svensk) og sier (vel og merke med glimt i øyet og ikke noe vondt ment altså:-) "Tenk vad underbart att få bli bestemor, och det besta àr ju det at mammans mor inte lever lengre så jag blir den enda!!! Og la meg igjen understreke at det ikke finnes noe vondt i denne dama - hun er verdens herligste. Og nå har hun blitt bestemor til en liten pike som er oppkalt etter min søster!!!! Tenk det da - det var stort for oss alle :-) Hun har nemlig hatt sønnen til venninnen sin boende hos seg for noen år siden da han arbeidet som kokk i Norge:-) Hun har fått min søsters navn som fornavn og Alva (som betyr alv) som mellomnavn:-))) Og bestemor er herved dønn forelsket i det lille vesenet:-))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. november 2006 #8 Skrevet 20. november 2006 Kanskje jeg må slå en eventuell svigermor til sønnene mine i hodet med noe hardt, sånn ca. hver lillejulaften. Så hun ikke orker å ha noen julefeiring alikevel.....
moderen Skrevet 20. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 20. november 2006 Uæææ, sa jeg da temaet kom opp... da ser vi deg ALDRI i jula mer... Næmmen mamma, da, kom det fra engelen (number one daughter)... jeg skal jo være hjemme ALLE ANDRE juler.... Godt at tanken på løsrivelse ikke er så veldig nærliggende enda likevel.. Men jula...da skal alle inn under samme juletre - sånn er det bare. Bortsett fra dem som skal være hos kjærester, da......
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. november 2006 #10 Skrevet 20. november 2006 He he, da er jeg glad jeg bare har døtre jeg:-) Så jeg slipper å bli slått hardt i hodet,-))
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 20. november 2006 #11 Skrevet 20. november 2006 Theodor skal være sammen med mamma'n sin for bestandig han!!!!!!!!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. november 2006 #12 Skrevet 20. november 2006 Ja, selvfølgelig skal Theodor det, men da uten svigerdatteren for hun vil helst være hjemme hos MAMMAN SIN for tenk!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå