moderen Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 Var det sånn at du seriøst var interessert i valp? For vi har seriøst to stykker igjen - en av hver... En hannhund med masse futt, og en noe roligere tispevalp. Hannhunden blir langhåret, og tispa blir litt mindre hårete. Mor og far av gode arbeidshundlinjer, og hyggelige og menneskekjære. Valpene er oppvokst her på badet (!), og er veldig godt preget på barn og folk... Vi får finne en lur måte å ta kontakt på hvis du vil prate om saken!
Reveenka Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Vi har leenge snakket om å få hund i huset igjen - vi har begge drevet mye med hund i mange år. Vi hadde en bc-valp på hånden i sommer som vi sa fra oss pga babyen - vi tenkte at vi hadde for mye å gjøre til å ta oss av valpen. I utgangspunktet hadde vi jo tenkt oss en yngre valp - men fordelen med valpene deres er jo at de er preget på barn, og så går jeg ut fra at de er renslige så jeg evt. slipper den jobben? Nå hadde vi egentlig blitt enige med oss selv om å vente til sommeren med å anskaffe hund igjen, men jeg ble veldig fristet til å ombestemme meg da jeg så innlegget ditt... Kanskje det går an å ta en uforpliktende titt på dem? Hvis du har kjøpere på hånden må du ikke gjøre noen endringer mtp oss - vi er altså ikke helt i mål når det gjelder tidspunktet for når hunden skal i hus her...c",)
moderen Skrevet 20. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2006 Hei! De er ikke så gamle - var 8 uker på fredag, så de er dessverre ikke renslige, men det skulle ikke by på store problemer, siden dere har hatt hund før? Kom gjerne og titt på dem - hvis du var på fest på fredag, har du kanskje mulighet til å ta kontakt med Attpåklatten? Jeg vet ikke hvem hun er, men hun vet hva jeg heter og hvor jeg holder til (Hun så fødselsannonse, og kjente igjen navnet til gubben - visste godt hvem han er, visst - fra skoletiden) Så da er det igrunnen bare å slå opp i katalogen eller på nettet. (Ikke bruk mobilnr. til å ringe, det finnes ikke dekning her i bushen, men SMS får vi inn!!) Skal sette inn annonse på finn en av dagene, så da kan du se bilde...
Reveenka Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 Heisan c",)! Da misforsto jeg eller leste feil, jeg trodde de var 7 mnd. Vi må gå litt i tenkeboksen, men jeg skal gi deg beskjed uansett, jeg. Hvor omtrent holder dere til? Østfold?
moderen Skrevet 20. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2006 Østfold, ja. Litt syd for Moss. Tenk i vei :-)
Reveenka Skrevet 20. november 2006 #6 Skrevet 20. november 2006 Okidoki! Har dere hjemmeside...? c",) for å se på valpene c",)
moderen Skrevet 20. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 20. november 2006 Nei, ikke hjemmeside, men legger dem ut på Finn ganske snart... Og finner du dem der, så trenger du jo strengt tatt ikke Klatten... No brain, no headache... Går veeeeldig lite Paracet her i huset.
moderen Skrevet 20. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 20. november 2006 Men du kan lese om mor & far på gjeterhunden.com Far: Rocky, mor: Lass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå