dritgrei hei hei! Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 nå er den nesten ferdig altså..... heier dere enda? kjære phantomet mitt.... tusen takk for hjelpen, er du klar for runde 2.... :-)
Gummelillan Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 Så flink du er!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heia, heia, heia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. november 2006 #3 Skrevet 19. november 2006 Orker egentlig ikke fordi jeg skal legge meg og sove, men skal klare litt da:-)) HEIA HEIA HEIA!!! Hjelper vel med store bokstaver;-))
Trollmora Skrevet 19. november 2006 #4 Skrevet 19. november 2006 Heia heia heia!!!! Hvordan går det med lærdommen? Synker det inn?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. november 2006 #5 Skrevet 19. november 2006 dritgrei, dritgrei hei, hei, hei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 19. november 2006 #6 Skrevet 19. november 2006 Heier til du er i mål, vi.... Kanskje heier vi helt til du kommer til Oslo så vi får treffe deg!!!!!
♥Snulder Skrevet 20. november 2006 #7 Skrevet 20. november 2006 Klart vi heier!!!! Snart ferdig nå vel!!!???
Karomamma Skrevet 20. november 2006 #8 Skrevet 20. november 2006 Heia dritgrei stå nå på, innlevering venter nå! Du er ferdig ganske snart, ikke langt til alt er klart! HEIA!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 20. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 20. november 2006 pust og pes pg svett og alt... men babyen sover og gutta er på jobb og skole, så det går nok.... jeg liker det godt altså, men den siste runden med korrektur krever sin kvinne.... kjeeeeeeedeeeeeelig, men nødvendig, eller hva sier du phantomet ;-) ha ha ha ha
Maud Skrevet 20. november 2006 #10 Skrevet 20. november 2006 Så flink du er! Nå er du snart ferdig og kan nyte vakumet som oppstår etterpå. Man har liksom utsatt alt til "Når jeg er ferdig, da...". Eller, det gjelder kanskje ikke for deg? Du har sikkert fått tid til masse annet og allikevel blitt ferdig. Uansett - lykke til med innspurten :-D
dritgrei hei hei! Skrevet 20. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 20. november 2006 he he... fått tid til masse annet var vel å ta i... de site dagene har jeg jobbet ca 12 timer pr dag... liker best å holde på når jeg gjør det liksom. han store var søt i går... jeg sa: uff unskyld vennen min, men i morgen er jeg ferdig, og da skal jeg ikke jobbe mer. "mm,mamma, det er bra - jeg blir nemlig nesten litt lei meg når det er sånn" (da skal det sies at han hadde gått en tur, vært på julemarked, spikket spyd, sett på byggemannen, sett på film, hørt på kassett, spist rundstykker, sett på ole aleksander og fått hjemmelagde kjøttkaker så han lider ingen nød, men....) det blir fint å bli ferdig likevel.... jeg tar meg nemlig en kopp te nå... :-) det er derfor jeg er her inne å slenger.
Trollmora Skrevet 20. november 2006 #12 Skrevet 20. november 2006 Hei heia heia Dritgreia er snart ferdi med greia Heia heia heia
Urtete Skrevet 20. november 2006 #13 Skrevet 20. november 2006 Heia Dritgrei, Heia Dritgrei, Heia Dritgrei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg er helt trygg på at dette går veien, jenta mi!! )
Karomamma Skrevet 20. november 2006 #14 Skrevet 20. november 2006 Kjære dritgrei! Jeg regner med du legger ut link til sensuren din her. Nå når vi har heiet så veldig, mener jeg
Reveenka Skrevet 20. november 2006 #15 Skrevet 20. november 2006 Ja, eller kanskje hele oppgaven c",)! HEIA!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 20. november 2006 Forfatter #16 Skrevet 20. november 2006 he he... oppgaven er så lang at dere orker ikke lese, og sensuren får dere vel kanskje, men dere syns vel at jeg er en A-kandidat uansett... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå