Gå til innhold

Hjeeelp!! Basson Roma III eller en annen vogn????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen erfaring med Basson Roma III??? Første babyen...har da ikke kjøpt vogn før! Null viten!!! :-)

Best i test to år på rad, vet jeg...men vet ikke noe annet om den....eller noen annen vogn for så vidt :-))

Vil jo at den skal se fin ut også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen erfaring med Basson, men jeg kan fortelle deg om den vognen jeg kjenner best: Simo Combi X-tra.

Kombivogn som kan brukes fra nyfødt til barnet er ferdig med vogn.

Stor bag (den største på markedet innen kombi mener jeg å ha lest) som også kan forlenges med baghetten. Bra om barnet er sent ute med å sitte selv.

Stor plass under, med nett rundt som gjør at ting holder seg på plass.

Kan enkelt snu kjøreretning om sol/regn vil inn i vognen ved å vippe håndtaket over skyggen.

VANNTETT TREKK = GENIALT, slipper å ta med regntrekk over alt!

Solskykke, som også gjør vognen lunere i kulde.

God å kjøre!

(Fin å se på;))

Eneste minus er at den er litt stor sammenlagt, så om du reier mye ville jeg hatt en trille i tillegg. Men det har jo de fleste alikevel, greit å ha med på shoppingturer=)

Skrevet

Har selv kjøpt Basson Roma III, er førstemann som er ventet. Har hørt BARE positive ting om Basson Roma så var ikke i tvil. Har også fått tjuvtrenet litt til ei venninne som har den da.. hehe.

Kjempevogn!! Også i tillegg er det DUO, slik at du slipper å drasse med HELE vognen.. enten bag eller sportsdel! :D

Kjøpte en sånn pakketilbud vi da og fikk med duovognen, regntrekk, myggnetting, stellebag, reiseseng, bleiebøtte og bilstol som hører med slik at den også kan klikkes på vogn-understellet slik at en ikke trenger å drasse med seg bag'en hvis en f eks skal på butikk en snartur..alt dette for 6.400,- MYE FOR PENGENE!!! :)

ANbefaler denne max jeg altså!! :D:D:D

Skrevet

Vi har Basson Roma 2004 mod og er strålende fornøyd med den! Vi har duo og bagenn på den er kjempe stor, en av de største og det er vanntett trekk på den, siste modellen er enda bedre enn den vi har. I tillegg er den utrolig god å trille, veldig lett og de store gode hjulene er perfekte til masse snø (i fohold til små harde hjul) Vi har også trilla en del i skog og på veldig ulent terreng, uten store problemer.

Hadde jeg skulle hatt ny vogn i dag, er det store muligheter for at jeg hadde valgt samme (bare nyere da) Jeg er veldig fornøyd og det samme er dambo. Lillegutt har også kost seg i vogna si. Han brukte bagen til han var 12 mnd, og sportsvogna til han var 2.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...