Gå til innhold

Om sex og elskere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har sett at en del her inne skriver at de har fått seg elsker etter at de ble alene. Det jeg lurte litt på er hvordan får dere det til å fungere? Jeg kunne godt funnet meg en slik, men jeg ser det som et problem at jeg da kunne tenke meg å ha sex 1-2 ganger hver dag, og ikke kun når det passer en eller annen type. Så hvordan får dere det til å funke? Har dere faste dager dere treffest på eller hva? Joda kunne så klart heller tenke meg et fast forhold, men det virker svært urealistisk nå. Er det jeg som er helt unormal eller som vil ha mye sex eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har alltid hatt en fucking good frien som vi så fint kaller det, er jo da self han som er pappa til jenta mi..

Her funker det sånn at det skjer når det skjer, har blitt litt mindre etter vi fekk datteren vår da, siden han er livredd å gjøre meg gravid igjen tror eg..

SÅ ingen fast ting her nei..

Skrevet

Jaja..... vi vi har alle våre ting .....jeg sliter med å få TILBAKE sex lystn igjen etter fødsel for et par ÅR siden jeg da.....

Akkurat osm det er borte borte borte..... sukk...

Skrevet

Det kan umulig vere noe kjekt..

Men du slipper vere lei deg for ikkje å ha sex når du vil ha sex;)

Men skjønner ikkje, koffor har du mista den?

Skrevet

Hmm...det kan se ut som den har endt opp her med meg...for jeg holder jo på å gå på veggene til tider.

"Dagen-der-på" er ofte værst, da går jeg å angrer: "Faen! Hvorfor ble jeg ikke bare med han hjem i går" men neida når jeg er på byen er det for å ha det gøy og når jeg drikker har jeg ikke lenger lyst på sex.

Men jeg skulle gjerne hatt en knapp å slå av.

Hilsen hi

Skrevet

Hvis du mister sexlysten når du drikker, og veldig ønsker deg en seksuell utfoldelse... dropp drikken! Og opplev nytelsen edruelig...

Om han kan oppsøkes på nytt, kan du jo tilføye drikke på et senere tildspunkt, når dere eventuelt har etablert et slags forhold. Ja?

Jeg trodde ikke at jeg kom til her hvor jeg står i dag. Har også sex med faren til (det siste) barnet, og lysten er høyere enn på lenge... Ikke trodde jeg at jeg ville begjæære ham mer, langt heller andre veien. Så joda, ved første treff etter bruddet, oppstod seksuell gnist!

Merkelige greier... magisk det der med forpliktelsesfritt og sånt?

Vi venter til barna sovner, for jeg har en bitteliten leilighet, heheh.

Skrevet

Har og sex med pappan til jenta mi, trodde da eg vart gravid at vi aldri kom til å ha sex igjen, men der tok eg feil gitt!

Og glad er eg for det, for vi har det fantastisk i senga!! =)

Problemet for min del er følelser!

Men lever i nuet, heh :)

Skrevet

Jeg har også sex med pappan til sønnen min.. Er det noen av dere som har det som har føleser for pappan, eller er det bare sex?? Redd jeg begynner å få følelser.. :S

Skrevet

Eg har alt for mange følelser desverre.. argh!

Holdt på å si at det er godt å høre at vi er flere, men samtidig ikkje, for det er ingen kjekk situasjon å vere i..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...