Gå til innhold

Egne barn i bryllupet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et spørsmål ang barn i bryllupet jeg. Har en gutt som blir 31/2 og ei jente som blir neste 1 år når vi gifter oss. Hva er erfaringene deres med dem. Er det "best" at de kun er med i kirken og til forografen og så sendes til barnevakten- eller ville dere hatt meed ihvertfall han største under middagen og?

Har jo lyst til at han skal få oppleve litt av dagen han og- men blir det for lenge å sitte v bordet og vil jeg evnt føle at jeg må passe på og ikke få NYT denne dagen?

Håper på erfaringer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Våre barn vil være 1 og 2 år når vi gifter oss. Vi leier barnepiker som følger ungene fra middag og fram til de skal hjem i seng. På den måten slipper besteforeldre å være barnevakt.

Skrevet

Vi hadde med oss våre to da vi giftet oss i oktober. Den minste var da 14 mnd. Han gikk rundt sammen med en onkel under vielsen. Den eldste er 6 og deltok aktivt under vielsen og satt ved bordet under hele middagen. Begge var med på noen av bildene og fikk gå sammen med forloverne før de ble lei. Minstemann satt ved bordet en liten stund, ble underholdt av tanter osv og ble lagt av mormor. Alle sov der vi hadde bryllupet, så vi hadde ikke annen barnevakt enn babycall. Jeg syntes det var hyggelig å ha dem der, kunne ikke tenkt meg det annerledes.

Skrevet

Vår jente kommer til å være litt over 2 år. Hun skal være med i kirken og så blir hun hentet etter det. Vi skal ha en barnevakt som hun elsker å være hos, så jeg er ikke bekymret for hvordan det kommer til å gå... Hun er en superaktiv jente, som ikke kan sitte stille et sekund, ikke når hun spiser en gang, og hun blir veldig gretten om hun ikke får fulle oppmerksomheten (litt bortskjemt?) I store selskaper blir hun enten "hyper"-glad eller grinete...... Så en bryllups-middag ville vært "drepen" for både henne og oss.

Vi tar "bryllupsreisen" til dyreparken dagen etter, på overnatting bare oss tre, det kommer hun til å like.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...