Rådvill Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 Ser at det er mange som skal kjøpe/har kjøpt kjole her inne. Men er det ikke like vanlig å leie? Vet dere priser på leie av kjoler kontra det å kjøpe?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 Leie koster fra 6500 kr i Oslo området. Kjøpe koster fra 10-25.000 alt etter hva du vil ha. Kan også kjøpe brukt på brudesalonger. De koster ca det samme som å leie.
Ann-ch. Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Jeg leide kjole og tror nok det er like vanlig ja. Veldig forskjellig hva de tar for pris. Spørs hvor du bor. Der jeg leide er prisene fra 3500-4800,- Jeg betalte 3800,-
jente,jente, ? Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 Jeg hadde tenkt å leie, men kom over drømmekjolen på høstsalg, og den var billigere enn leieprisen, så da var det ikke noe å lure på.. Så jeg endte med kjøpekjole Skal selge den billig etter bryllupet siden jeg selv ga så lite for den.. Så jeg tror ikke det blir noe problem å bli kvitt den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå