Gå til innhold

mage


aimø

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Av og til blir jeg sliten i magen og magen kjennes litt oppblåst ut, da må jeg åpne buksene litt for å bli kvitt ubehag. Men har ikke fått noe mage. Er 8 uker på vei nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stramme litt, ja... Det er vel mildt sagt.

 

Jeg var på julebord i går, og når forrett og hovedrett var svelga måtte jeg dra ned glidlåsen på skjørtet, så når deserten var i maga kunne jeg bare glømme å få igjen skjørtet å ha det behagelig samtidig.... :-) Så det blir mammaskjørt til julebordet neste helg for da vil jeg spise uten å få problemer med plasen... (Magan min vokser veldig når jeg har spist, spes på kvelden....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg. Det med skjørtet var morsomt:-) Jeg føler (og ser) at magen er flat om morgenen og ser ut som 4 måneder på vei om kvelden, huff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off ja.. Ei venninne av meg avslørte meg når jeg var 5+2, farmor så det når jeg var 6 uker på vei... Å da hadde jeg på meg helt vanlige klær!!!

 

Jaja.. Det er ikke så mye vi får gjort med det, men i morra skal jeg kjøpe meg mamma strømpebukse og skjørt vis alt er bra når jeg har vært på ul.... Tihi, gleder meg... :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :=) Med og uten stor mage!

 

Jeg kjenner til samme "problem", magen blir bare større mot kvelden, slik føles det ihvertfall ...

Det sies jo at magen begynner å synes i uke 12, har dere begynt å få mage allerede?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke fått noe mage ennå, men synes at den har endret "konsistens"... Buksene har det blitt bedre plass i, siden jeg har så utrolig dårlig matlyst, men det er helt greit nå i julebordsesongen;P Gleder meg til magen kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tinkelpinkel!

 

Jeg har faktisk lyst på noe hele tiden, men er veldig mye kvalm og har brekninger - uten at det faktisk kommer opp noe. Så det er lite mat jeg får i meg. Har lagt min elsk på saltstenger og vann. Det ser ut til å trives i magen min.

 

Hvor langt er du på vei da?

klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...