Gå til innhold

87_jenta og lille Nora

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!! jeg har sett at du venter nr 2 kort etter fødselen :P bare lurer på hvordan du merka at du var gravid? jeg har fått tilbake mensen men i det siste er den uregelmessig og føler meg trøtt og noen ganger kramper som da jeg ble gravid for første gang.. tok en test i dag men den slo ikke ut, skal egentlig ha mensen denna uka men har kun hatt små blødninger i 3 dager.. føler meg nesten litt gravid igjen, men er usikker.. hvordan merka du at var gravid igjen??

klemmer fra 88modell ;=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei =)

Jeg ble en del kvalm på samme måte som med Nora...og jeg var trøtt som bare det. Først så tenkte jeg at det var pga alt vi har gjennomgått de siste måndene...Men så spurte jeg litt om råd på bim, og det var egentlig de som fikk meg på tanken. Så jeg tok en test - den viste svak positiv, så en til -samme svar og så en tredje som virket litt sterkere. Men likevel så trodde jeg ikke på det da, for jeg tenkte det kunne være hcg etter forrige svangerskap, så jeg gikk til legen og der fikk jeg det bekreftet at jeg var det.

Men jeg har hørt at det er mange som kan føle seg litt gravide en stund etter fødselen jeg, tror det er ganske individuelt.

Håper alt ordner seg for deg ;)

Lykke til!!!

Klemmer fra oss

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...