Gå til innhold

Når går sparkene over til den såkalte glidningen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hørt at sparkene etterhvert vil gå over til å bli mer glidende bevegelser, ettersom det blir trangt der inne! Når skjedde dette med dere? Er vel individuelt som alt annet, bare gøy å se når det skjedde dere! :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tor dette skjedde sånn gradvis fra uke 26 hos meg. Har fremdeles sånne skikkelige spark innimellom, men 95% er glidebevegelser nå. Er 31 uker i dag.

Skrevet

Jeg er i uke 30+5 og har vel hatt en blanding av glidebevegelser og spark siden uke 27... Han sparker fortsatt, men mye av bevegelsen er å gni baken oppi ribbeina på meg ;) snur og vender på den hele tiden... hehe

Skrevet

ååå tusen takk for dette inlegget! visste ikke noe om dette jeg så hadde begynt å lure for jeg syns aldri han sparker lenger og han har vært hyper hele tiden...da er det normalt da at han nesten bare "glir"..hehe det med rompa i ribbeina er ikke noe særlig nei....au...

Skrevet

jeg er nå i uke 34, og mener å huske at jeg kjenner ikke spark lenger, mer vridning og snuing der inne. ihvert fall de siste ukene.

Skrevet

Jeg følte det gikk over til glidende bevegelser i uke 27.. nesten som det er en ål der inne.. :P Kan være litt ekkelt syntes jeg. men er kos å kjenne ham.. men kjenner fortsatt skikkleige dunk og spark å.. er i uke 29 nå.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...