Trollmora Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 Så stille det er her inne skulle man tro den store festen har satt ut hele gjengen i mange dager??? Jeg får legge en pinne til i peisen og lese litt Pulverheska for Eldstemann da.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 ja det er ikke greit, men godt det var på en fredag så har de hele helgen å komme seg på. Hi hi hi hihi.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. november 2006 #3 Skrevet 19. november 2006 He he, neida, jeg hadde ingen hangover verken i går eller idag, men søvnmangel - ja!!! Kom meg i seng i 5-tiden på lørdagsmorgen og våknet igjen kl 9, og inatt la jeg meg i 5-tiden igjen og sto opp kl 10 (vært hos søsteren min) så jeg er bare hel-slækk..............zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Gummelillan Skrevet 19. november 2006 #4 Skrevet 19. november 2006 Ute av trening, vet du ;-)) Har gått rundt litt småslækk med den værste rølpestemmen du kan tenke deg. Tydeligvis litt vel mye "friskluft" for meg på fredag... Og så har vi besøk av familie langveisfra for tiden så vi har vært mye hos svigermor på mat.
Karomamma Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 He he, en smule trøtt på lørdagen ja... Forresten så pleier ikke jeg å dibbe noe særlig i helgene, så innlegget var HELT sikkert ment for de andre! He he.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå