Emilia buenita Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 samboeren min etter 3 år sammen forteller meg i dag over telefon at han ikke har følelser for meg lenger:( han har følt det slik lenge... har bare ikke sagt noe. Nå sier han at han er bestemt på at han ikke vil ha meg mere. vi har ei datter på 7 mnd snart, vi han en flott leilighet i oslo... er så dårlig gjort og feigt å ikke si det til meg når han begynte å miste de.. bare slenge det som en bombe i ansiktet mitt nå, ååå... Han er ikke her heller, vært borte hele helgen.. han kommer imorgen, men vil ikke se meg sier han. blir så forvirret og redd hva skjer liksom? Hva skjedde over natten? vet han ikke har funet en annen.. tror ihvertfall ikke det... Jeg er helt knust, hvorfor ikke si noe? hvorfor ikke la meg få en sjanse til å se om noe kan gjøres?? Hvorfor være så feig overfor meg og lille emilia? føler liksom at han svikter henne litt også når han bare drar på den måten uten noe snakk om det før... gjør jo ikke det da, jeg vet han elsker henne... Elsker han jævlig høyt! er så trygt med han, fordi vi har gjort alt sammen,tanken på å være alene er helt grusom, klarer ikke å ta vare på emlia da føler jeg. Må være sterk, men vet ikke hvordan...! Jeg har ikke råd til å beholde leiligheten alene, jeg har ikke perm (tjente ikke opp) jeg har bare en jobb som er deltid. har ingen familie i oslo, vi flyttet hit sammen fra telemark. Jeg vil bare komme over han, eller jeg vil helst skru tilbake tiden, å han aldri skulle sagt det:( uff... Hvordan skal jeg klare dette?! hadde det bare vært meg kunne jeg reist litt bort, fått ny leilighet, men har en kjøpt leilighet her (må selge den) må få ny jobb, dagmamma, søke om alene mor støtte, bo med han til alt ordner seg! går jo faen ikke!!! jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, har snart ikke flere tårer å gråte. Vil komme over han, aldri se han, bli forelsket på nytt... klarer ikke å ha det så vondt mer,,, Alle dere sterke alene mødre, hvordan gjør jeg dette?!? Trenger andre i min situasjon (kanskje ikke helt lik) som kan si meg noen tips. Jeg har nesten ingen venner her heler... er så alene! SÅ JÆVLIG FORTAPT! JÆVLA DRITT SVIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nå har jeg fått sippet ut mye.. har aldri skrivd her nesten, men tørr ikke ringe noen venninner eller mamma, tørr aldri å gråte forran noen andre enn han... Vet ikke hvem jeg skal snakke med liksom. Æsj, har lyst å dø! (er ikke selvmordisk likevel!!!) men er bare så jævla vondt. Har hatt 1 kjæreste før, han kom jeg over fort fordi jeg møtte denne UTRLOLIGE PRAKTFULLE MANNEN jeg forteller om her dagen etter, ble selvfølgelig forelsket og da var han andre lett å glemme. vil gjøre det samme nå ,men er ikke bare bare med en baby i hjemmet:( pluss at det er ikke sundt å avslutte sorgen sånn tror jeg. sist var det jo ikke planlagt! tenker på han hele tiden, klarer ikke å slutte å gråte, men må legge meg nå ellers orker jeg ikke stå opp med emilia imorgen:( Pluss at hvis jeg skriver mer nå blir det så langt at ingen gidder å lese! er sikkert så langt allerede:(! men setter utrolig høy pris på innspill fra hva jeg kan gjøre med alt:)
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 jeg har ikke så mange råd å komme med, men masse klemmer kan du få =) Skjønner at du er forvirret og redd. Dere må jo snakke om det, det kan ikke ende over telefon. Dere har jo barn sammen. Lykke til masse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå