Gjest Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 ...fordi jeg har hatt intense magesmerter i over ett døgn. Lignet ikke på menssmerter i det hele tatt. Var ute og spiste fredag ettermiddag, og etter en time begynte smertene med enorm kvalme. Var sikker på at jeg var matforgiftet.... Hele lørdagen gikk stort sett med til å ligge på sofaen. Kunne ikke skjønne hva jeg feilte. Tenkte litt på TR, som jeg ikke har hatt etter aborten. Men siden legen min mente at El var for en uke siden, tenkte jeg at sikkert mensen hadde forskjøvet seg. Og disse smertene var helt annerledes enn mens og abort.... Men så idag, så var det så rødt som bare det, og takk og lov for det! Da er syklusen min helt i orden! :-)
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Så flott Monastir. Det er deilig når man kjenner at kroppen fungerer. Jeg håper nå at jeg henger meg på om knappe 2 uker. EL er over, og det hadde vært deilig om syklusen kom i gjenge igjen. Jeg har hørt at man kan få anderledes smerter og mens etter SA, så det kan jo ha vært at det var derfor du var dårlig, men det kan jo ha vært noe du spiste som du ikke tålte så godt også. Godt at du er bedre i allefall...ü
*Troika* Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Så fint å høre at kroppen oppfører seg normalt igjen:-) Håper du ikke opplever noe sånt igjen mht TR. Hørtes ikke godt ut. Min mens har forandret seg etter den senaborten jeg hadde for noen måneder siden. Før hadde jeg en veldig ustabil mens, nå er syklusen på en prikk 29 dager! Veldig godt å vite eksakt når den kommer.:-) Jeg er i El-tider jeg nå, etter beregninger er den like rundt hjørnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå