Anonym i dag Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 Siden ikke jeg fikk være med så må vi få til et julebord he he... Det hadde vært kjempe gøy, finne en fredag ;-) Hvem blir med??
dritgrei hei hei! Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 hvis vi lager romjulsbord så kan jeg være med, men alle modne kvinner med fire og fem barn har vel full rulle hele jula..... :-)
La Perla Skrevet 19. november 2006 #3 Skrevet 19. november 2006 Det har jeg ikke tid til, unntatt en rask treff lørdag formiddag - for da er jeg i Olso.
♥Snulder Skrevet 19. november 2006 #4 Skrevet 19. november 2006 Øøøøø.... kanskje det er bedre å stille spørsmålet når hodepinen er et fjernt minne og røykhosten har lagt seg.... Klarte ikke holde meg unne nikotin vettu.... selv om det er ca 2 år siden jeg sluttet. VEIK, VEIK, !VEIK!!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 19. november 2006 #5 Skrevet 19. november 2006 snulder, det er greit! du røkte jo for alle oss som ikke var der! vi snakkes i mars tenker jeg... :-)
Anonym i dag Skrevet 19. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 19. november 2006 Ja hvis ikke får vi ta en fest utpå nyåret, mange har det vel travelt nå før jul ) Juleshopping osv. Tenk at jeg gikk glipp av frieriet ditt snulder pga Odd Nordstoga, åhhhh..... var jo bra konsert men...
dritgrei hei hei! Skrevet 19. november 2006 #7 Skrevet 19. november 2006 oddemann er fin han! jeg liker ham godt!
♥Snulder Skrevet 19. november 2006 #8 Skrevet 19. november 2006 ....men jeg liker gubben min bedre....hehehe...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. november 2006 #9 Skrevet 19. november 2006 He he he, vet ikke helt om du husker innleggene om når vi kunne klare å få til en dibbefest:-) Og det var vel egentlig flaks at det ble før jul, så det julebordet må vel evt skyves på og døpes om til noe mer vårbord.....;-))
Gummelillan Skrevet 19. november 2006 #10 Skrevet 19. november 2006 Sliter nok med å få til noe mer før jul for egen del, men til våren høres ut som en meget bra plan! Svigerfar til Phantomet mente jo at vi fremsto som våryre allerede på fredag, så vi burde jo være klare ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå