Gå til innhold

Til alle fedre: Er det meg som er gal????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort fortalt:

Etter tre spontanaborter fikk vi to flotte unger, deretter har vi hatt to senaborter. Legene finner ikke ut hvorfor vi mister, men har nå lovet oss mer medisinsk hjelp underveis i svangerskapet.

Spørsmålet er : Hva nå???

Vårt høyeste ønske er å få en liten krabat til...

Jeg mener vi bør ta imot den hjelpen vi blir tilbudt og prøve en gang til. Problemet er bare at min mann ikke vil - fordi han ikke orker at det skal gå galt igjen.....

Hva gjør vi???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette kan dere egentlig bare svare på selv. I fellesskap!

Men det er ingen som er gale, og det finnes sjelden noen fasitsvar på så store spørsmål.

Hva dere gjør? Tja.. Snakker om det til dere blir enige?

Skrevet

Hva med å snakke med ein familierådgiver eller noe sånn? kanskje h'n kan få dere til å bli enige og forstå hverandre

Skrevet

Takk for svar gutter.-))

Vi snakker og snakker frem og tilbake, har fremdeles ikke kommer frem til en endelig avgjørelse. Det er en stor avgjørelse, og vi har sterke følelser rundt det begge to.

Som en del av mitt sorgarbeid har tanken på å sette igang igjen vært min livline, vet at sorgen blir mindre sår hvis vi lykkes neste gang.Han får "noia" av å tenke på at vi skal sette igang igjen, fordi han er så redd for at det skal gå galt igjen. Så der er vi... Vi forstår og respekterer hverandres synspunkter, men får panikk begge to ved tanken på å gjøre det den andre vil....

Det med familierådgiver høres lurt ut, skal sjekke opp i vår kommune om det er mulighet for å komme inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...