Gå til innhold

Er dette fint - eller litt rart.....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Amelia ?!

 

Synes på en måte Emilie og Amalie er "blandet sammen" bare for å få noe annet liksom.... men samtidig holder jeg på å få smaken på det!! Er sambo som er litt giret på det nemlig..

 

Hva synes dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Amelia er et utrolig vakkert navn!!

 

Hvis jeg ikke tar helt feil, så brukes dette navnet også i engelsktalende land. Kan det være at det er Amalie og Emilie som er avledninger (norske varianter) av Amelia og ikke omvendt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Takk for svar! Kan godt hende det er omvendt ja - ikke vet jeg?! ......men har bare fått mer og mer smaken på det, synes Emilie og Amalie er litt for "vanlig" her hvor vi bor om du skjønner..vil ha noe som er litt "annerledes"..

 

Må fortsatt smake litt på det...er ennå 19 dager igjen til termin..og samtidig må det jo harmonere litt med storesøsters navn - Celine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amelia er kjempe fint,har tenkt på slike varianter jeg og,men så fant vi ut at vi skal ha gutt.

 

Liker også: Emalie og Emilia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det samme sier sambo;o) Da er det bare å få meg over på den samme siden....hehe......men begynner faktisk å få sansen for det - var litt uvannt i starten, samt at jeg synes det er litt "vanskelig" å si sammen me Celine (Celine & Amelia).. Får tenke litt på det frem til fødselen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moro med så mange fine tilbakemeldinger! Dere gjør det "vanskelig" for meg.....;p Amelia - Mathea - Isabel - Amelia - Mathea - Isabel blablablablabla.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...