Anonym bruker Skrevet 18. november 2006 #1 Del Skrevet 18. november 2006 Amelia ?! Synes på en måte Emilie og Amalie er "blandet sammen" bare for å få noe annet liksom.... men samtidig holder jeg på å få smaken på det!! Er sambo som er litt giret på det nemlig.. Hva synes dere?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3mom Skrevet 18. november 2006 #2 Del Skrevet 18. november 2006 Amelia er et utrolig vakkert navn!! Hvis jeg ikke tar helt feil, så brukes dette navnet også i engelsktalende land. Kan det være at det er Amalie og Emilie som er avledninger (norske varianter) av Amelia og ikke omvendt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 + <3 + <3 Skrevet 19. november 2006 #3 Del Skrevet 19. november 2006 Heisann! Takk for svar! Kan godt hende det er omvendt ja - ikke vet jeg?! ......men har bare fått mer og mer smaken på det, synes Emilie og Amalie er litt for "vanlig" her hvor vi bor om du skjønner..vil ha noe som er litt "annerledes".. Må fortsatt smake litt på det...er ennå 19 dager igjen til termin..og samtidig må det jo harmonere litt med storesøsters navn - Celine.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 19. november 2006 #4 Del Skrevet 19. november 2006 Amelia passer finfint sammen med Celine. Bra valg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 19. november 2006 #5 Del Skrevet 19. november 2006 Amelia er kjempe fint,har tenkt på slike varianter jeg og,men så fant vi ut at vi skal ha gutt. Liker også: Emalie og Emilia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. november 2006 #6 Del Skrevet 19. november 2006 Amelia er kjempefint =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 + <3 + <3 Skrevet 19. november 2006 #7 Del Skrevet 19. november 2006 Takk for innspill!! Moro å høre at dere synes navnet er ok....alternativene er Mathea eller Isabel...hmm.... *gruble* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. november 2006 #8 Del Skrevet 19. november 2006 Amelia er i alle fall finere enn Mathea og Isabel. Syns du skal gå for det, er et nyyydelig navn:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 + <3 + <3 Skrevet 19. november 2006 #9 Del Skrevet 19. november 2006 Det samme sier sambo;o) Da er det bare å få meg over på den samme siden....hehe......men begynner faktisk å få sansen for det - var litt uvannt i starten, samt at jeg synes det er litt "vanskelig" å si sammen me Celine (Celine & Amelia).. Får tenke litt på det frem til fødselen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 herlige unger!!! Skrevet 19. november 2006 #10 Del Skrevet 19. november 2006 Nydelig!! Tenker på d selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #11 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg heter Emilie, og da jeg bodde i London pleide jeg å "forklare" uttalen med "as in Amelia", og da greide de det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille-k Skrevet 20. november 2006 #12 Del Skrevet 20. november 2006 Amelia er pent, evnt Amelie (uttalt Ammeli) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hva så? Skrevet 20. november 2006 #13 Del Skrevet 20. november 2006 Datteren til venninna mi heter det, og det syns jeg er et kjempe nydelig navn. Hadde ikke hørt det før hun fikk sin datter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 + <3 + <3 Skrevet 20. november 2006 #14 Del Skrevet 20. november 2006 Moro med så mange fine tilbakemeldinger! Dere gjør det "vanskelig" for meg.....;p Amelia - Mathea - Isabel - Amelia - Mathea - Isabel blablablablabla....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå