Anonym bruker Skrevet 18. november 2006 #1 Skrevet 18. november 2006 Vi skal dit i midten av feb. Hvordan er været der på den tiden?
Gjest Mamsidaisy Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 Har vært både på Fuerteventura, Tenerife og Gran C i begynnelsen av februar. Hatt mellom 20 og 30 grader og stort sett bare varmt og fint vær. Det beste været hadde vi sør på Gran Canaria, 27-30 grader hver dag og sol. På Fuerteventura blåste det til tider ganske mye og jeg var glad vi hadde med vindjakke. Kan også bli litt kjølig på kvelden, men bare nydelig likevel. Uansett ikke spes. varmt i vannet på den tiden, så det er lurt å finne hotell med oppvarmet basseng. Også kaldt for baby å leke på gulvet, så ta gjerne med ekstra teppe. Gled deg til å dra. Det er et deilig tidspunkt for avbrudd i vinteren :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå