Gå til innhold

Vannet har gått! Trenger litt råd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmm...ja. Da gikk vannet 4 dager før termin, skjønte ikke helt hva som skjedde for nå var jeg sååå innstilt på overtid. Det har rent og sildret så vi dro på fødeavd. De konstaterte at fødselen er i gang og at vannet som sagt har gått. Ble sendt hjem og skal vente på rier... Så nå går jeg her og rusler rundt, er det best å være oppreist og i bevegelse eller hva? Noe som gjør at riene kommer skikkelig i gang? Skal inn på ny skjekk i morgen tidlig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil anbefale deg på det aller strekeste å hvile/sove så mye du kan! Riene kommer ikke vet at du går og stresser alikevel. Jeg var totalt utslitt av trasking og venting, og hadde jeg visst det jeg vet idag hadde jeg samla krefter. For kommer det ikke rier av seg selv, så får du hjelp til starten uansett. Og du trenger MASSE kreter å holde ut rier, og presse ut gullet ditt! innta sofaen, og hvil deg, det er mitt råd! MASSE lykke til:-)

Skrevet

Har aldri opplevd at vannet har gått før riene har kommet.. Men jeg har gått turer.. Gått og gått til jeg følte kokosnøtta var på vei inn igjen..

Lykke til!

Skrevet

Jeg sier som anonym: innta sofaen og samle krefter! Det samme skjedde meg da jeg var gravid sist, og fy og fy som jeg sleit da riene kom, for jeg hadde absolutt ingen krfter igjen. Spis godt og hvil deg er mitt råd til deg. Lykke til med forestående fødsel:o)

Skrevet

Forrige gang så gikk vannet mitt på kvelden og vi dro inn til sykehuset. Jeg hadde ikke rier da og hadde tenkt å reise hjem. Rusla litt rundt på sykehuset før vi hadde tenkt til å reise og da startet riene og jeg ble lagt inn. Babyen kom ikke før neste kveld og jeg var veldig sliten. Så jeg vil si som hu over at du må prøve å slappe av og prøve å sove for å samle krefter. Jeg vet det ikke er lett, men du trenger kvilen.

Lykke til!

Skrevet

Har selv ikke født enda, men jeg vil jo tro at det lønner seg å samle mest mulig krefter til fødselen. Babyen skal jo ut uansett, og hvis fødselen skulle dra ut, så trenger man jo mye energi.

Skrevet

Takk jenter! Da inntar jeg sofaen. har funnet frem en komedie og sjokolade. Sikkert lurt å prøve å tenke på noe annet:-)

Skrevet

Lykke til.Fortell oss hvordan det går

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...