Gå til innhold

Noen andre med termin rundt 15 mars?


smillamilla

Anbefalte innlegg

hadde vært koselig å holde kontakten med noen som har termin ca samtidig som meg.. :) jeg er 24 år og venter førstemann 15 mars. De trodde iallefall det var en gutt! ellers er jeg fra østlandet og jobber i helsevesenet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

jeg bor i bergen, er 24 (blir 25 i februar), og venter nr 2 den 15. mars! :) har en gutt fra før, han er nettopp fylt 5 år. denne gangen blir det visst ei jente.

holder på å utdanne meg til sykepleier, går andre året. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har termin 14 mars..skal føde på haukeland hvis jeg kommer så langt, ellers blir det ullevåll...Og det skal vist bli en liten jente:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har termin 27 ifølge UL. Men min egen er 20. Vil også gjerne ha kontakt med flere som har termin rundt samme tid. Er ikke langt mellom oss da. Koselig å prate med andre i samme situasjon. Vi kan glede oss sammen.

Jeg er 24 år og venter min første, en liten gutt. Gleder meg utrolig masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei sann :o) Har termin 21. mars og venter mitt andre barn. Førstemann blir 4 år nå i desember. Bor i trøndelag og jobber i forsikringsbransjen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, så koselig:) Selv er jeg fra Fredrikstad og er 25:) Venter nr 2 vi da, har en datter på 4 1/2, som gleder seg til å bli storesøster!! Hvis du får fjorten dager før og jeg noen dager på overtid så får vi kanskje samtidig:)

Knapstad, hvor eksakt er det? Ble litt usikker jeg nå.. Kjenner ikke så mange selv denne gangen som venter, så koselig å bli kjent med de man kan:) Vi venter jente nr 2, så her blir det fullt hus med jenter.. Ha en fin dag!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.. venter min første jeg oxo, UL viste en liten gutt og han skal komme 22 mars iflg. jordmor, men legen sier han kommer før, rundt 16 mars.. bor i Oslo og skal føde på Bærum Sykehus. Jeg er 35 år og blir alenemor :) hadde vært kjempekoselig å holde kontaken m flere av dere og det er bare å sende en email.. [email protected]. Nyt tiden, alle sammen! Klem Heidi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...