Gå til innhold

Så i kveld skal jeg på julebord...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjefen og de fleste andre jeg jobber med vet jeg er gravid så det går vel bra men jeg er ca 13 uker på vei og midt i kvalmen. Synet og lukten av mat gjør meg ofte kvalm og vi skal på et fancy sted . og menyen består av bland annet sjømat. så jeg er bekymret for at jeg skal få kvalme attakker av maten...

Og jeg måtte kjøpe penklærne på mamma avdelingen. Magen er så stor at ingen av de gamle penklærne passet lengre. Og det selv om jeg ikke er lengre på vei og faktisk har gått ned noen kilo siden jeg ble gravid pga kvalmen.....

Jaja. Ønsk meg lykke til jeg håper at kvelden blir bra.

Og en god kveld til alle dere andre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff da...

kan tenke meg du ikke har så lyst da ja siden du er så kvalm..

er vel egentlig ikke noe å gjøre med den enn å gå deg en tur ut om du kjenner du ikke klarer å være der inne..

håper det går fint,masse lykke til...:)

Skrevet

Lykke til! Prøv å kose deg masse, da! Ikke prøv å tivinge i deg noe du ikke har lyst på;-)

Skrevet

Jeg skal også på julebord i kveld. Er i uke 22, så er over kvalmen... men er ikke trygg for all slags mat allikevel altså. Men vi skal spise tapas og sist jeg spiste det var i Barcelona i fjor og det var alle tiders, så jeg håper jeg koser meg like mye med det i kveld. Jeg er forresten veldig sulten for tida, så jeg må innrømme at jeg drar mye pga maten... tihi...

Men jeg skjønner deg som er kvalm midt oppi dette og spesielt sjømaten... sukk... men spis det du har lyst på, enten det er bare fisk eller bare reker... og gå ut ja, om du merker at kvalmen er på tur! Du kan jo alltids si at du må på do;-)

Lykke til hvertfall:)

Skrevet

hehe, flere som drar pga maten:) Det er vell nesten den eneste grunnen her også, er selv 24+4 og ingen alkohol denne vintersesongen..

De andre har begynt kvelden nå, men jeg venter til vi skal på resturangen i kveld kl 21... Men skal bli godt med tapas her også...

Skrevet

Hei igjen.

Jeg endte med å kose meg masse.

Sjefen min hadde faktisk snakket med resturangen så når de andre fikk sjømat som jeg helst ikke skal spise så fikk jeg servert noe annet litt "tryggere".

Og det var en veldig facy resturang så maten var fantastisk.Og servicen utrolig.

Samboern sa vinen var veldig god, hehe har ikke sett han så på en snurr på lenge.

Men når klokka var 11 da måtte jeg bare gi meg å gå hjem , for da kunne jeg sovna ved bordet hehe.

Håper at dere andre koste dere også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...