Gå til innhold

Mat mat mat mat mat mat mat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tydelig dagen derpå form idag:-) Er i kjempefin form, men jeg har altså verdens største appetitt! Startet med 3 varme croissanter på sengen, servert av den kjekke attpåklattmannen:-) Etterpå har det gått med diverse juicer og frukter. Nå har jeg akkurat dunket nedpå 3 varme steinbitkaker med masse hvitløk i og har en stor elggryte putrende til på komfyren til imorgen. Og så sitter jeg og har startet nedtellingen til den hjemmelagde pizzaen vi skal ha med bort til søster ikveld.......tiden går plutselig for sakte;-))

Og tenk da, i dag var det tilbud på masse godteri på Ica Maxi og hvem kom hjem med 2 for 1 tilbudet i posevis da?

Sånne dager er deilig late, mat og kos for alle penga:-)

Hannah har forresten begynt å reise seg opp nå også:-) Nå er det actionworld i heimen. Reddet henne to ganger idag fra kuler og blåveiser. Ene gangen krabbet hun i full fart utfor sengen vår, rakk å fange henne i bodyen før hun "landet" på gulvet. Resultat - en kul i panna da den sneiet nattbordet......Neste var da hun skulle reise seg opp ved en kjøkkenstol og plutselig lå langflat "i bur" , altså med stolen over seg og ryggen på stolen var gitteret:-)) Tjohei, glad jeg ikke har fyllenerver idag gitt;-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke moro med etterfestappetitt... I dag hadde jeg sikkert slukt scampien og.............

Skrevet

He he he, da måtte du antagelig inntatt et visst antall flytende b-vitamin eliksirer først! Glemmer ikke uttrykket ditt igår nemlig............hehehehe!!

Skrevet

Jeg var riiiimelig barnslig når det gjaldt maten ja!!! Skammer meg pittelitt! Men noe av det var faktisk kjempegodt da! Nå var jo ikke jeg helt meg selv etter at min kjære hadde rotet til litt da men:)

Skrevet

Syns hovedretten(e) var kjempegode!!! Suppen var nok litt for eksotisk for min rurale gane, men det er spennende med ny mat og nye&mye smaker!

Vi har hatt skikkelig familiedag i dag vi, og vært på Julelåven (midt mellom Vormsund og Skærnes - tradisjon hvert år) og handlet julepynt, sett på kaniner og kattunger og div smådyr til ungenes begeistring.

Kom plutselig på at det er jo bare drøyt fem uker igjen til jul, så det går jo an å starte så smått...c",)

Skrevet

Uten å svippe innom det snulderiske hjem????? Hva!!!!

Skrevet

Jeg var SIKKER på at dere ikke hadde stått opp inne i Oslo ennå; vi er nemlig oppe før fanden får sko på her i huset...

Men neste gang anledningen byr seg kommer vi gjerne innom - hyggelig at vi kommer og deilig at vi drar.....c",) (med alle de gærne unga c",))

Skrevet

Ja for unger er jeg IKKE vant til.......;=)

Skrevet

Tenkte du kanskje hadde fått dosa di' med unger!

Men dere sto vel ikke opp i otta, og skyndte dere hjem vel - når dere hadde masse å feire og greier?!

Skrevet

Å ja, gårdagen var jeg sulten!!! Problemet er at det ser ut til å fortsette i dag... Så nå har jeg hatt en liten frokost med muslibrød og brunost og kaffe ;-) Og så venter jeg i lengsel på at min kjære skal stå opp slik at vi kan spise frokost sammen også...

Etterpå skal vi til svigermor og der blir vi alltid stappa uansett så dagen ser ut til å være reddet ;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...