mammaigjen:-) Skrevet 18. november 2006 #1 Skrevet 18. november 2006 Har fått fødeplass på Ullevål i juni jeg. Blir rundt 18. juni ifølge foreløpige beregninger :-). Det er jeg kjempeglad for - de er sikkert flinke der. Dette blir spennende. Håper alt går bra - om to uker er jeg ferdig med 1. trimester. Lykke til alle sammen der ute!
☆Pacific sunset☆ Skrevet 18. november 2006 #2 Skrevet 18. november 2006 Så bra! det har jeg også fått - fikkbrev for 6 uker siden Har termin 9. juni:)
Krokodillemor Skrevet 18. november 2006 #3 Skrevet 18. november 2006 Jeg fikk brev om at jeg vil få tildelt fødeplass på Ullevål etter ultralyd. Skal på ultralyd i slutten av januar. Foreløpig er terminen 21.6. Kanskje vi sees?
mmm pannekaker er godt :) Skrevet 19. november 2006 #4 Skrevet 19. november 2006 Jeg har 17 juni!! :-)
CAT77 Skrevet 19. november 2006 #5 Skrevet 19. november 2006 Hei! Så bra du fikk plass der du ønsket. Hvor lang tid tok det fra du var hos legen til du fikk bekreftet plass? Og hvor langt var du på vei da du søkte? Jeg venter på svar fra Riksen - krysser fingrene! Lykke til!!!
junisnuppa/fødeklar Skrevet 19. november 2006 #6 Skrevet 19. november 2006 Jeg har termin på samme dato og skal sansynligvis på Ullevål ) Har ikke vært hos lege enda, men har time 5. desember. Har en jente på 4 fra før...
Gjest Skrevet 20. november 2006 #7 Skrevet 20. november 2006 Så heldige de er! Eg får ikkje bestille fødeplass før i veke 12, fekk ikkje kontroll hos legen min før då, og sidan kontordama på legesenteret var heilt idiot og skikkeleg fæl mot meg har eg bestemt meg for berre å gå til jordmor. Men fekk ikkje time hos henne før i veke 12 heller (men dei var skikkeleg koselege på telefonen, så eg gler meg til det!!) Har allereie bytta fastlege to gonger dette året grunna flytting, så kan ikkje bytte igjen før etter jul. Då er det jo for seint uansett... Så eg får ikkje bestilt fødeplass før 29. november. Har allereie innstilt meg på å føde på Ahus, fordi eg veit det kjem til å vere fullt på Ullevål i juni. Men men, det går sikkert bra likevel, ungen kjem jo ut uansett
Én til Skrevet 20. november 2006 #8 Skrevet 20. november 2006 Jeg lurer også - hvordan fikk du plass så tidlig?! Jeg fikk også brev fra Ullevål, men der står det at jeg ikke vil få tildelt fødeplass før etter at jeg har vært på ultralyd. Har termin 19. juni, og skal til ultralyd i midten av januar..
Serial mom Skrevet 20. november 2006 #9 Skrevet 20. november 2006 Er dem veldig flinke på Ullevål? Pr. nå hører jeg vel kanskje til der,siden vi bor midt i byen(gangavstand til Ullevål) og jeg fikk time for lapraskopi der oppe. Men i januar skal vi flytte,og da hører jeg til Buskerud fylke(Røyken kommune) Vi vurderer å ikke melde flytting,siden vi skal leie ut leiligheta vi bor i nå,og av skattemessige årsaker er det gunstig å ha adresse der frem til sommeren. (jeg har termin 5. juli) Bør jeg holde på plass i byen,eller er det såpass stort og bizzi der at jeg heller bør søke meg til Bærum eller Drammen eller no? (Drammen høres jo ikke så stas ut,liker ikke byen!)
mammaigjen:-) Skrevet 21. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 21. november 2006 Var 8 uker på vei da legen søkte om plass. Fikk svar etter litt over en uke.
mammaigjen:-) Skrevet 21. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 21. november 2006 Tolket brevet slik at jeg skulle få fødeplass på Ullevål, men at de bestemmer hvilken fødeavdeling på Ullevål jeg skal på etter UL-undersøkelsen. Håper da at dette stemmer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå