Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 18. november 2006 #1 Skrevet 18. november 2006 Jeg har begynt å lage en side med info for nordmenn i utlandet..Kom gjerne med tips og råd, sa siden er temmelig ny.. Kanskje kan du bidra med ditt?? http://norskiutlandet.diskusjonsforum.no/
mamsen til T&O Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 Har bodd i utlandet men har akkurat vendt hjem. Jeg ville gjerne hatt en diskusjon dere en kan presentere seg selv for aa komme i kontakt med andre norske familier i omraadet/landet der en bor. Ogsaa kunne det vaert greit med tips til barnefamilier i utlandet og linker til sjoemannskirkens sider der en kan finne info om det ukentlige Foreldre og Barn treffet som de fleste stoerre byer tilbyr. Lykke til! P.S: Jeg ville kanskje begrenset siden til ikke aa gjelde "hele verden" men kun utvalgte land maks 10 - i tilfelle du vil at folk skal bruke siden som et treffsted.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 5. desember 2006 #3 Skrevet 5. desember 2006 Jeg er delvis bosatt i utlandet,og vil tipse mine norske omgangsvenner sør i europa om siden din ! Skal også ta en nærmere titt selv ved anledning!
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2006 Hoeres kjekt ut..Jo flere som bidrar jo bedre blir den saa klart ;-)
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2006 Takk mamsen, skal kikke paa det og ordne noen flere temaer.. Under linker paa sidene, finner man mange nyttige linker i det landet det gjelder, der er det baade for sjoemannskirken og diverse andre ting som kan vaere nyttig..Men halve poenget er jo at andre som vet om ting som er nyttige, kan dele med oss andre ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå