Gå til innhold

hadde dere det morro i går da???

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er jeg spent,få høre da....alt???

ble det innmari morro,hæla i taket og tenna i tapeten??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja!!! Vi hadde en super kveld - mye latter, men det er kanskje ingen bombe?

Detaljene kjenner kun vi som var der live og sånn går no dagan;-))

Neste gang jenter, får dere stille eller? Begynn å spare til neste dibbefest, eller kanskje vi rett og slett tar den i Trondheim:-)))

Skrevet

søren å...ingen detaljer???? dårli jort=0)

hadde tenkt å sitte her inne å "se hva som skjer",men har vært sengliggende siden onsdag..typisk meg og min flax.syke barn ble avluttet med syk mor.lungebetennelse og omgangsyke...fikk en hestkur av legen i går,så nå er jeg oppe en tur på skjelvende ben.hehe

skal si deg at jeg hadde lyst å dra ned ja,men er glad jeg ikke gjorde det.slik som stova ble nå.jr har ørebetennelse,og vi ante ingenting før væska randt....feberfri og i toppform,da kom bamba =0/

trondheim??? tja....er det nå morro der da?? hahaha

hadde ikke rekna med detaljer,men godt å høre at dere kosa dere.rekna med det da=0)

dere er en sprudlende gjeng syns jeg.

Skrevet

Det var utrolig hyggelig i går! Synd bare tiden gikk så fort!!! Skulle så gjerne ha snakket mye mer med mange fler. Noen rakk jeg ikke snakke med i det hele tatt. Morsomt å få ansikt på nickene. Og alle passer liksom... Det første jeg tenkte var ; ja selvfølgelig ser Karomamma sånn ut, og selvfølgelig er Snulder slik... Reveenka kunne heller ikke ha vært annerledes. Og jeg har bare lyst til å snakke mye mer med disse flotte damene...

Takk for en fin kveld!

Skrevet

Du tonetroll2, vi burde jo ha pratet mye mer - men av en eller annen grunn forsvant minuttene og timene så fort at da jeg hade tenkt å snu meg og snakke med borddamen til høyre for meg, fant jeg ut at jeg bare måtte forte meg for å rekke toget hjem... Neste gang! c",) !!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...