kose endelig mamma Skrevet 18. november 2006 #1 Skrevet 18. november 2006 jeg har en røyk igjen å nå har jeg bestemt meg for å slutte, får så dårlig samvittighet når jeg røyker, å tenker for hvert trekk jeg tar så kan det gå galt.. noen som kan hjelpe meg her, som kanskje også prøver å slutte?
tessa 82 Skrevet 18. november 2006 #2 Skrevet 18. november 2006 Jeg slutta dagen etter jeg testet positivt.(nesten) Men tenkte jeg på at jeg ikke skulle røyke noe mer, fikk jeg ihvertfall lyst på røyk. Så jeg tillot meg å ta noen trekk-max en halv røyk i helgene...Slutta helt med det etter ul. Jeg har fortsatt lyst på røyk innimellom, men ikke sånn som før... Tenk på at lille babyen din ligger der inne og får i seg all dritten... Så på film av en baby engang... Da mor tok et trekk av røyken, fikk babyen krampeaktige sammentrekninger... Det er ekkelt å tenke på det... Så: se for deg hvordan lille gullet ditt har det neste gang du får lyst på en røyk! Ønsker deg lykke til! Håper du klarer det:)
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 18. november 2006 #3 Skrevet 18. november 2006 heisann!=) jeg slutta å røyke for snart 3 år siden! faktisk 3 år på termindatoen 1.mars!! =O) ville bare fortelle at det som hjalp eg veldig var at hver gang jeg hadde lyst på røyk erstattet jeg røyken med noe annet. det var da enten tyggis eller sånne knaskegulrøtter! slutta å røyke men ble avhengig av tyggis! =O) men dette er jo ingen sak å slutte med! hehe,, å ingen tar skade av den! masse lykke til med røykeslutten! dette klarer du!!!
findus Skrevet 18. november 2006 #4 Skrevet 18. november 2006 Strikking eller hekling! Så har du noe å henge fingra i i stedet for røyken - og kanskje det blir noe fint til babyen (eller et skjerf noen kan få til jul)? Dobbel bonus! super terapi for meg i hvert fall - men fare for å bli avhengig...
Anonym bruker Skrevet 18. november 2006 #5 Skrevet 18. november 2006 Ett godt råd mot å slutte og røyke er å brå slutte. Kort og brutalt.
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 18. november 2006 #6 Skrevet 18. november 2006 Jeg bare kuttet på dagen da jeg sluttet for snart 3 år siden. Spiste pastiller og knaskerøtter for harde livet en periode, så ga det seg egentlig. Jeg hadde ikke annet enn min egen helse som motivasjon, du må tenke på babyen i magen og at det er jobben din å gi det lille vidunderet den beste mulige starten på livet!! Den er fullt og helt avhengig at deg for å leve opp og bli en sterk liten krabat og fortjener ikke å bli forgiftet av dine uvaner! Dette kommer du til å klare!!! Det er jeg sikker på! Har du forresten lest den slutte å røyke boka? den har hjulpet flere jeg kjenner! Til slutt vil jeg gi deg en stor klem og ønske deg lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå