Gå til innhold

Adventskalenderpakkeshopping!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal jeg snart dra på shopping - har jo 48 små gaver som må handles til adventskalenderene....... :-/

For ikke å snakke om at de må pakkes inn.........

Men det er jammen verdt strevet når to små forventningsfulle jenter står og beundrer hver sin kalender og nesten ikke kan vente med å pakke opp!!

:o)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kommet halvveis bare, jeg - så det står igjen noen pakker... Men så slipper jeg innpakkingen - for noen år siden sydde jeg 24 små julestrømper som henger på en tørkesnor, og oppi der putter jeg overraskelsene.

Men enig med deg; morsomt å se forventningsfulle småjenter som gleder seg til å titte i kalenderen sin!

Skrevet

Jepp, ungene påstår jeg må pakke 72 pakker i år, men selv tror jeg faktisk at en baby på 7 mnd neppe helt ser det store poenget ;-) Så vi nøyer oss nok med 48 her også.

Må få handlet inn i løpet av uken, men nå som jeg har blitt kjent med en så flink pedagog har jeg jo fått så mange fine tips at året skulle ikke gi de største problemene.... ;-)

Skrevet

Hva hvilken pedagog???

Hvilke tips???

Dette må deles :o)

Skrevet

Her blir det 72 pakker - og alt må skaffes neste lørdag formiddag, da er jeg i Oslo.

Phuh..!

Vanskelig blir det også å finne noe til 2 jenter på 9 og 13 og en gutt på 2.

Kanskje jeg skal finne noe på nettet, hadde jeg bare visst hvor...

Skrevet

pahntomet viste meg de små CARS - bilene, så her er halvparten av kalenderen i år sånne biler.... joda, de er DRITDYRE, men jeg vil heller hadyre biler som ikke blir ødelagt, enn sånn som går i stykker - dessuten har jeg jo kastet alle drittlekene he he, så da blir det biler i år...

:-)

resten er koseting, tape - en tusj eller to, lim, fox, sånne selvlysende stjerner og sånn....

jeg tror det blir fint jeg, selvom det blir århundrets dyreste kalender (bortskjemte dritunge..... he he.....:-)....)

jeg henger opp bare en og en pakke, og i fjro var han hellig overbevist om at nissen var innom hver eneste natt... en kveld sto han å gjemte seg bak bad-døra og sa " hysj mamma! - vi må se om han kommer, men da må vi være helt helt stille...."

men som dere vet så kommer ikke nissen før han er helt sikker på at alle sover...

kjæresten får også, men han er jo her inne rett som det skvetter så da kan jeg jo ikke si hvordan den ser ut... men fornøyd - DET ER JEG! haha

Skrevet

Her henger det også "Cars" på kalender`n til 5-års bølla! Men forøvrig så har jeg igjen sånn cirka 100 pakker som skal ordnes. Selv om de eldste er blitt tenåringer, så må de jo ha julekalender!!!! Skulle lagd til gubben og, men oooorker ikke...

Skrevet

hehe... det er greit.....! du er høyt elsket uansett!

Skrevet

EL Gubbo, klarer seg vettu... ;-)

Skrevet

Haha.. jeg synes jo faktisk at han fortjener en i år! Noen tips om hva jeg burde putte i den? Bilder av meg???? hehehe...

Skrevet

24 bilder av deg ... det er gøy!

Skrevet

Ja, 24 ulike bilder av deg.

Men da må han lage en til deg også, men sjokolade hver dag.

Skrevet

Finner på så mye rart denne gubben min, at jeg tør ikke tenke på hva han ville lagt i en kalender til meg.....

Skrevet

fin fyr med andre ord! jeg heier på sånne!

Skrevet

det er fint med sånne.... :-)

Skrevet

De store jentene mine kom idag og sa at de ønsket seg Flax-kalender i år:-)) Jippi - da sparer jeg både tid og penger, for den koster 100 kroner pr stk og de får en hver......Hannah skjønner ikke noe av det ennå, så hun får bare en ekstra suss hver dag hun;-))

Her får verken sambo eller jeg.........synes dette er noe for barna jeg:-)) Litt sånn at vi er de voksne og de er barna ;-)) Men han skal da få en ekstra suss han og - om han vil ha ;-))

Skrevet

Pedagogen foreslår puslespill med mange biter, legg det og del opp i 24 "delbilder" som pakkes inn. Eventuelt andre leker som kan deles opp i biter (mine små er jo ikke like "brainy" som pedagogens da, så her blir det nok noe fra Little People eller lignende som deles opp...;-))))

Ellers har jeg tidligere hatt god erfaring med sokker, skjerf, hårpynt etc som de jo uansett trenger i løpet av vinteren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...