Anonym bruker Skrevet 18. november 2006 #1 Skrevet 18. november 2006 føler meg helt jævlig fortiden jeg.. d ble slutt me meg å barnefaren til gutten min når han var 5 mnd.. fant meg fort en ny kjæreste å vi har d bra sammen..hadde ikke planlagt noen barn ennå sammen siden jeg har en liten en på snart 17 mnd. men så ble jeg gravid gitt, er 6+3 på vei.. babyen i magen er velkommen å vi gleder oss masse.men hvordan skal jeg forklare d til xen min,vi er jo veldig gode venner men tror han blir fryktelig såret.. å hva vill folk si om meg.. føler meg skikkelig ekkel jeg.. var jo ikke slik jeg hadde planlagt d.. noen andre i samme situasjon???
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 18. november 2006 #2 Skrevet 18. november 2006 Jeg er ikke i samme situasjon som deg, men jeg syntes ikke du skal tenke så mye på hva andre mener, jeg tenkte på samme måte da barnefaren stakk her.. va redd for å bli sett på som ei som lurte ham.. men.. hvis folk vil tenke slik så.. la dem.. X`n min ble meget såra da han hørte jeg va gravid, og vi har ikke no barn sammen.. men husk nå på at du har gått videre med ditt liv, dere er ikke sammen mer. Beste rådet jeg kan gi deg er å hvertfall ikke bry deg om hva andre tenker, det blir du gal av!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå