Gå til innhold

Brudekjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kjøpte dere brudekjolene deres? Hvor tidlig er det vanlig?

Gifter meg ikke før i august, og lurer på om det er for tidlig å begynne å lete nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg også gifter meg i august, men jeg har funnet kjolen min allerede.!

Fant den i oktober og den er snart betalt for. er veldig fornøyd og gleder meg masse

Skrevet

Har du bestilt fra internett eller kjøpt fra butikk/salong?

Må den hentes med en gang dersom du kjøper fra salong og de har den inne?

Skrevet

Det er vel aldri for tidlig å lete:) Jeg gifer meg i juli og kjøpte kjolen i september.

Skrevet

Så da er jeg sent ute med andre ord :) hehe..

Skrevet

Jeg kjøpte (og betalte) min kjole i september. Fant drømmekjolen og da tar jeg ikke sjangs på at den er utsolgt senere. Gifter meg også i august!

Skrevet

Jeg skal gifte meg i mars og kjøpte kjole i august.

Skrevet

Tror dere det er sjangs for å bli litt lei kjolen før bryllupet hvis man har hatt den så lenge?

Skrevet

Aldri for tidlig å lete. Men jeg tror ikke det er noe "for sent" tidspunkt heller.. Jeg gifta meg i august, og var KJEMPE stressa for dette med kjole. Fødte i april, så fikk ikke prøvd noen før i mai.

Men butikkene hadde MASSE kjoler i mai, og det beste var at nesten alle butikkene hadde salg. Så jeg fikk på 50%

Skrevet

Neida ikke for tidlig det.. Jeg kjøpte min i slutten av august og jeg skal gifte meg i slutten av juni neste år . Bare ikke ta den for mye på og se på den og slikt, da kan du nemlig bli litt lei den

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...