Anonym bruker Skrevet 18. november 2006 #1 Skrevet 18. november 2006 Når kjøpte dere brudekjolene deres? Hvor tidlig er det vanlig? Gifter meg ikke før i august, og lurer på om det er for tidlig å begynne å lete nå?
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 18. november 2006 #2 Skrevet 18. november 2006 jeg også gifter meg i august, men jeg har funnet kjolen min allerede.! Fant den i oktober og den er snart betalt for. er veldig fornøyd og gleder meg masse
Anonym bruker Skrevet 18. november 2006 #3 Skrevet 18. november 2006 Har du bestilt fra internett eller kjøpt fra butikk/salong? Må den hentes med en gang dersom du kjøper fra salong og de har den inne?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2006 #4 Skrevet 18. november 2006 Det er vel aldri for tidlig å lete:) Jeg gifer meg i juli og kjøpte kjolen i september.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2006 #5 Skrevet 18. november 2006 Så da er jeg sent ute med andre ord hehe..
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 18. november 2006 #6 Skrevet 18. november 2006 Jeg kjøpte (og betalte) min kjole i september. Fant drømmekjolen og da tar jeg ikke sjangs på at den er utsolgt senere. Gifter meg også i august!
mayla22+gull i magen :o) Skrevet 18. november 2006 #7 Skrevet 18. november 2006 Jeg skal gifte meg i mars og kjøpte kjole i august.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2006 #8 Skrevet 18. november 2006 Tror dere det er sjangs for å bli litt lei kjolen før bryllupet hvis man har hatt den så lenge?
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 19. november 2006 #9 Skrevet 19. november 2006 Aldri for tidlig å lete. Men jeg tror ikke det er noe "for sent" tidspunkt heller.. Jeg gifta meg i august, og var KJEMPE stressa for dette med kjole. Fødte i april, så fikk ikke prøvd noen før i mai. Men butikkene hadde MASSE kjoler i mai, og det beste var at nesten alle butikkene hadde salg. Så jeg fikk på 50%
Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #10 Skrevet 23. november 2006 Neida ikke for tidlig det.. Jeg kjøpte min i slutten av august og jeg skal gifte meg i slutten av juni neste år . Bare ikke ta den for mye på og se på den og slikt, da kan du nemlig bli litt lei den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå