Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. november 2006 #1 Skrevet 18. november 2006 Kjære Herr og Fru Snulder, Gratulerer så masse med "forlovelsen" Tenk at vi skulle bli vitner til noe så utrolig romantisk:-))) Jeg var jo så heldig å få med meg hele seansen da jeg satt rett overfor Fru Snulder to be:-)) Herr Snulder som kommer listende på tå, mens han holder fingeren opp i hysje-stilling:-) Og Fru Snulder da, som var eh....skeptisk, til Thai maten, men altså - hun likte den:-)) Og så setter han seg ned i ekte frier posisjon og prikker henne på ryggen........Jeg skjønte ikke hva som skjedde før jeg så en ring bli tatt frem - FRIIIIIIIIIIIR DU? ropte jeg høyt:-))) Da ble det lettere hysterisk stemning i avlukket vårt!!! Hahaha, noe så fantastisk romantisk!!!! Vi gråt og lo om hverandre - Fru Snulder var mer eller mindre i sjokk og vi skålte og gratulerte. Snuldermannen fikk overrakt et glass rødvin ( og selv om han vanligvis ikke drikker det iflg frune) så gikk det ned på høykant.Tenk det da jenter - det skal mye ryggrad til for å tørre å entre et mer eller mindre bedugget selskap med modne, fremmede jenter på blinddate for så å fri til sin kjære!!!!! Han ble helt klart dagens helt - sånne menn liker vi!!! Modne med tro på seg selv - Yihaaa!!! Tillykke til Herr og Fru Snulder - dere er jo bare skjønne begge to:-))) PS: Lafta tømmer medbringes;-))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 18. november 2006 #2 Skrevet 18. november 2006 Ja det må jeg si..... Står respekt av sånt. Vet ikke om min hadde gjort det samme...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 18. november 2006 #3 Skrevet 18. november 2006 God morgen forresten.
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 18. november 2006 #4 Skrevet 18. november 2006 Grattis ja!!!!! Fantastisk å få være med på! Hvor mange meter plank trenger dere egentlig? Når skal vi komme?
Gjest Skrevet 18. november 2006 #5 Skrevet 18. november 2006 Det hørtes ut som et skikkelig mannfolk med masse guts! Sikkert veldig morsomt og rørende for dere som fikk være vitner til frieriet også!
♥Snulder Skrevet 18. november 2006 #6 Skrevet 18. november 2006 En tømmerstokk pr. pers burde vel holde skulle jeg tro! Dato`n har vi liksom ikke helt fått bestemt enda da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå