Gå til innhold

Herr og fru Snulder:-))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære Herr og Fru Snulder,

Gratulerer så masse med "forlovelsen"

Tenk at vi skulle bli vitner til noe så utrolig romantisk:-)))

Jeg var jo så heldig å få med meg hele seansen da jeg satt rett overfor Fru Snulder to be:-))

Herr Snulder som kommer listende på tå, mens han holder fingeren opp i hysje-stilling:-) Og Fru Snulder da, som var eh....skeptisk, til Thai maten, men altså - hun likte den:-))

Og så setter han seg ned i ekte frier posisjon og prikker henne på ryggen........Jeg skjønte ikke hva som skjedde før jeg så en ring bli tatt frem - FRIIIIIIIIIIIR DU? ropte jeg høyt:-)))

Da ble det lettere hysterisk stemning i avlukket vårt!!! Hahaha, noe så fantastisk romantisk!!!! Vi gråt og lo om hverandre - Fru Snulder var mer eller mindre i sjokk og vi skålte og gratulerte. Snuldermannen fikk overrakt et glass rødvin ( og selv om han vanligvis ikke drikker det iflg frune) så gikk det ned på høykant.Tenk det da jenter - det skal mye ryggrad til for å tørre å entre et mer eller mindre bedugget selskap med modne, fremmede jenter på blinddate for så å fri til sin kjære!!!!!

Han ble helt klart dagens helt - sånne menn liker vi!!! Modne med tro på seg selv - Yihaaa!!!

Tillykke til Herr og Fru Snulder - dere er jo bare skjønne begge to:-)))

PS:

Lafta tømmer medbringes;-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det må jeg si..... Står respekt av sånt. Vet ikke om min hadde gjort det samme...

Skrevet

God morgen forresten.

Skrevet

Grattis ja!!!!! Fantastisk å få være med på! Hvor mange meter plank trenger dere egentlig? Når skal vi komme?

Skrevet

Det hørtes ut som et skikkelig mannfolk med masse guts! :)

Sikkert veldig morsomt og rørende for dere som fikk være vitner til frieriet også! :)

Skrevet

En tømmerstokk pr. pers burde vel holde skulle jeg tro! Dato`n har vi liksom ikke helt fått bestemt enda da....:)

Skrevet

Henger meg på denne også jeg ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...