Gå til innhold

Irritert jeg, neida bare litt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde jo så lyst å være med på festen i går, men droppen den siden jeg skulle på fest i dag, trodde jeg..... Hadde ordnet barnevakt og trodde alt var klart for min første tur ut etter at Oscar ble født, men så kommer mitt kjære avkom (eldste) og sier at hun hadde glemt at det var konkurranse i hele dag og kvelden så hun kunne ikke passe lillebror allikevel. Tenk om man hadde hatt en krystallkule som kunne fortelle litt om hva som skjer slik at man kunne fått tatt valgene litt etter hva som kommer til å skje....

Regner med at dere hadde det topp i går og at vi får referat i løpet av dagen og da får jeg kose meg med det i kveld i stede for å feste selv....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi blir med neste gang...!

åhh jeg hadde ikke bare vær irritert, jeg hadde blitt ordentlig trist faktisk!

jaja... de tenkte på oss i alle fall... så vi er nok hjertelige velkomne. tenk hvis alle kunne dratt på vestlandsbesøk... det hadde vært staselig!

Skrevet

Neste gang er vi med, helt klart.... For jeg regner med at de hadde det helt topp i går siden vi enda ikke har sett dem her inne....og da blir det helt sikkert en ny fest.

Skrevet

det ser ut på innleggene som om de kom hjem sånn i firetida... hehe... mulig vi ikke ser dem før i mårra.... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...