ettbarnsmammaen Skrevet 18. november 2006 #1 Skrevet 18. november 2006 Er jeg den første av oss som var ute som er på bena, mon tro??? Kanskje ikke så rart. Kom meg jo hjem ganske tidlig, jeg. Var en av de siste som kom (kom rett til restauranten) og en av de første som gikk. Tok t-banen 23.32 og var hjemme ca 20 minutter senere. Hvorfor??? Fordi jeg har et lite barn her hjemme som må ha pupp før hun legger seg. Det samme barnet har det med å våkne flere ganger i løpet av natten, og da er det også bare puppen som gjelder. I går kveld sov hun fra kl. 18.55 til 21.30. "Hvor var mamma??? Hva, ingen pupp??? Ja, da kan du bare glemme å få meg til å sove igjen!!!" Så da jeg kom hjem, fant jeg et lite barn sittende på pappas fang på soverommet. Hun var blid og fornøyd, hun, så lenge hun fikk sitte på fanget. Pappa'n var nok litt sliten. Jeg antar begge to var glade for at husets pupp var hjemme igjen. Men festen da? Hva med den? Restauranten var bra. Spennende interiør. Til og med en tuktuk ved inngangen! Vi hadde et eget lite "rom" og der gikk skravla så høyt at det som måtte være av musikk ble overdøvet og den stakkars kelneren hadde litt problemer med å komme til orde. Men folk spiste og drakk og hygget seg. Før vi var kommet ordentlig i gang, skjedde det noe merkelig borte i det ene hjørnet. En mann var kommet inn og han knelte foran Snulder. Vi som satt litt lenger unna, var vel de siste som fikk med oss hva som var i ferd med å skje, men da noen hylte "Han friiir!!!" hadde de to alles blikk vendt mot seg. He he he, passende valg av tidspunkt. Hvem tør vel å si nei foran en hel gjeng av modne mødre??? Må bare nevne toalettene. Der befant man seg plutselig i jungelen. Det var fuglekvitter og diverse andre lyder. Kanskje greit med litt støy på et slikt rom? Humre humre! Avlukkene var nok tilpasset små tynne thaidamer, men hvis man gikk inn med bakparten først, fikk man utrettet ærendet sitt uten større problemer. Som sagt, min kveld ble litt amputert i begge ender, så nå venter jeg like spent som dere andre på fortsettelsen. c",)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 18. november 2006 #2 Skrevet 18. november 2006 God morgen til deg også, så bra at det ikke var noen øksemordere blant dere (sitat Snulder) Og at kvelden ble vellykket , med frieri og all ting. Tøff mann da.... Neste gang er hun ikke så avhengi av puppen, og da kan du holde på så lenge at du kan henge opp sola før du legger deg.
her@ Skrevet 18. november 2006 #3 Skrevet 18. november 2006 God morgen til deg også. Du kommer nok sterkere tilbake ved en senere anledning. Men du fikk da med deg noe. Også frieri da gitt! Så moro:-) Han er ikke skvetten den mannen der da - komme inn der blant alle damene og knele framfor sin kjære...
ettbarnsmammaen Skrevet 18. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2006 Litt lenger kunne jeg vel hodt ut, men det var i grunnen greit å komme hjem i skikkelig tid. Synes jeg fikk med meg mye, jeg (men vet jo ikke hva jeg gikk glipp av da, he he he!) Har problemer med søvnen og vet at hvis jeg får lagt meg først uti de små timer, kan jeg bare glemme å få sove i det hele tatt og da blir dagen etter helt pyton. Litt merkelig det der.....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 18. november 2006 #5 Skrevet 18. november 2006 Kjenner til det med søvnen ja....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. november 2006 #6 Skrevet 18. november 2006 God formiddag får vel jeg si:-) Takk for sist!!! Kjempekoselig var det - god mat, selv om jeg nesten brant opp av verdens sterkeste salat - jeg trodde faktisk munnen og tunga var lammet i 10 minutter!!! Drakk vel ca 3 liter vann i løpet av de minuttene, så alle Strawberry Daiquiries jeg hadde fått i meg ble raskt vannet ut;-)) Men nydelig mat og superkoselig selskap:-) Man får jo aldri snakket med alle, men vi får ta en middag igjen snart :-))) Kvelden foregikk da egentlig rolig om enn høylydt - hva forventer man liksom? Putt 15-16 gærne damer inn i en bås og server dem diverse fludium - ha ha ha!!! Hønsehus - go home:-))) Og med frieri og 40-års feiring så ble det jo en veldig spesiell kveld da;-) Nå skal jeg stå opp - har akkurat fått i meg 3 ferske croissanter som sambo stakk avgårde og kjøpte på en lokal cafe:-) Snille mannen som hentet trollet og meg midt på natta og kjørte oss trygt hjem - selv om vi passerte 2 elger og 4 rådyr på trollets hjemtrakter!!! Det visste ikke du tonetroll, får du satt og sov i baksetet;-))) Ha en fin dag jenter - nå skal jeg hoppe i dusjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå