hypersusmor Skrevet 18. november 2006 #1 Skrevet 18. november 2006 Jeg håper dere sover godt og lenge i dag og av de seneste innleggene ser jeg at dere hadde en bra kveld i går! Men, for meg som ikke var der og holder på å dø av nysgjerrighet...FORTELL, FORTELL, FORTELL, FORTELL, FORTELL!!
♥Snulder Skrevet 18. november 2006 #2 Skrevet 18. november 2006 Referat ang. min kveld er allerede mangfoldiggjort i flere forum her! Jeg hadde en perfekt aften! Men hvis jeg kun skal konsentrere meg om de modne, så ble alle forventninger innfridd. Mye latter og morro! Kommentarene satt like løst som her inne:) Det eneste jeg synes er leit er at jeg ikke fikk snakket med alle! Men det kan jeg jo prøve på neste gang?!
Reveenka Skrevet 18. november 2006 #3 Skrevet 18. november 2006 Vi hadde det rett og slett kjempeartig! c",) Kvelden startet bra, og etterpå ble det bare bedre og bedre! Sier som Snulder; det eneste som var litt leit var at jeg ikke fikk snakket med alle - jeg trodde liksom jeg hadde bedre tid, men plutselig var tiden inne for å rekke siste flytoget hjem c",) Dere er like hyggelige; om ikke mer, på årntli'!!! Og Snuldermannen toppet jo kvelden da - SÅÅÅ romantisk!!! (det verste var at da jeg så ham der - han skulle jo ikke være der, lliksom - så tenkte jeg først at gudameg, hva er det som har hendt! Heldigvis slapp jeg å slite med katastrofetanker lenge... c",)) Nå må jeg begynne å jobbe meg gjennom dagens innlegg - det er en hel side som ligger og venter her...c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå