Ronja65 Skrevet 18. november 2006 #1 Skrevet 18. november 2006 Nå er jeg nettop kommet hjem. Det har vært en topp kveld med go mat og drikke. Ett frieri og en 40 åring.......UTROLIG.......Så grattis snulder med forlovelsen og deg tonetroll som er en flott 40 åring:-)) Takk også til Karomamma og strikkballen for flott organisering:-)) Natti natti
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. november 2006 #2 Skrevet 18. november 2006 Henger meg på denne jeg også:-)) Takk for en kjempefin kveld jenter:-))
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 18. november 2006 #3 Skrevet 18. november 2006 Forventninger Innfridde forventninger Hyggelig lag Deilig og dritsterk mat Snulder-frieri (sukk...) 40 år (skål!) og takk for øl, sang, gratulasjoner og presanger!!!! Ogikke minst utrolig bra service å bli hentet av den unge, kjekke og forvirrede Attpåklattmannen og bli kjørt helt til døra! Når er neste dibbefest egentlig?
Ronja65 Skrevet 18. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2006 SNART!!!!Vi må jo ha et julebord:-))
♥Snulder Skrevet 18. november 2006 #5 Skrevet 18. november 2006 Kjempekveld!!! På mange vis!!! Men det var en herlig gjeng med damer!!
Karomamma Skrevet 18. november 2006 #6 Skrevet 18. november 2006 Takk for i går, ja!! Det var kjempehyggelig (og litt rart) å møte dere face to face! Synes det var en vellykket kveld, jeg storkoste meg i hvert fall! Jeg var oppe til frokost i 9-tida, men det ble litt tidlig kjente jeg. Er naturlignok litt trøtt i dag, men formen ellers er bra (merkelig nok...)! I kveld er det Karopappas tur - lutefisk med gutta. Jeg skal legge meg tidlig (=snart). Hvis jeg ikke kommer innom igjen i kveld, får dere ha en strålende aften
Gummelillan Skrevet 18. november 2006 #7 Skrevet 18. november 2006 Henger meg på og takker for en kjempekveld!!!!! Storkoste meg virkelig ;-) Klem fra hannj' Åge alias
Reveenka Skrevet 18. november 2006 #8 Skrevet 18. november 2006 Ja, henger meg på denne! Takk for laget, det var en kjempehyggelig kveld, og veldig artig å treffe dere alle sammen - morsomt å se hvem som skjuler seg bak nickene c",) Spesielt vittig ble det jo da det viste seg at jeg kjenner Sommerbarn fra før - men ikke ante at det var hun som skjulte seg bak nicket, før hun dukket opp på Fritjofs pub! Men vi må jo seff treffes flere ganger; jeg rakk jo ikke å snakke med halvparten av dere engang! Juletrefest...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå