Gå til innhold

KOr ung er egentlig en ung mamma?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg er 23, føler meg både ung og gammel på en gang ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 22. vi går vel begge to under "ung mor". kanskje de eldste av de unge...?

jeg føler meg veldig ung når jeg er på helsestasjon ol, enda jeg har ALDRI fått en eneste negativ kommentar, heller motsatt! og de damene jeg har på barselgruppe sier at de skulle ønske de var like unge =)

jeg føler meg "gammel" hvis jeg er sammen med mine gamle venner. ikke sånn hvis vi bare er to, men hvis vi er 4-5 stk, så føler jeg at jeg har kommet litt lengre... flere av vennene mine bor fortsatt hjemme og lever på sine foreldre. noen av de har omtrent aldri betalt en eneste regning, og her sitter jeg med huslån, bil, samboer og unge!

mens de snakker om hva de gjorde på byn/fest, så sitter jeg og lurer på om jeg skal gå opp en bleiestørrelse =)

heldigvis er mine venner så opptatt av snuppa at de kommer på besøk hele tiden, og de snakker om sitt og jeg om mitt. jeg vet jo hvordan det er å være singel og nyforelska ol, og de finner (forhåpentlig vis snart... hehe) fort nok ut hvordan jeg har det!

Skrevet

KJenner meg veldig igjen i det du sier der ja, får ikkje så mase besøk eg, har en del besøk av pappan i perioder, men ellers sitter eg heime, er blitt vant med det, heh :)

Blir masse msn og dib prat :)

Skrevet

hvor gammel er barnet ditt? hvor er du fra?

er så heldig at jeg er sammen med pappa`n, så vi er jo 2 om det =)

han jobber mye kvelden, da, men siden han studerer er han mye hjemme på dagen. jeg har vært ute to ganger siden vesla ble født (4.august), men føler liksom ikke at jeg er på heeeelt samme stadium som de andre... iallefall ikke folk je ikke kjenner fra før... det eneste jeg gjorde var å vise bilder av sandra... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...