Gå til innhold

I dag skulle jeg egentlig bare hatt 70 dager igjen til termin :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble gravid etter første forsøk i mai. Men mistet i uke 6/7.

Har ikke orket å ta bort termin-dagen her inne på bim. Den har på en måte fungert som en oppbacker.

Men i dag når den bare viser 70 dager igjen til termin, var den ikke god lenger.

Hadde et stort håp om å være gravid igjen før termindagen!

Vet at den dagen, den tiden, kommer til å bli grusom. Vårt etterlengtede barn, som vi hadde mange tanker om lenge før det i det hele tatt ble laget!

Hvorfor er livet så urettferdig?

Har vi ikke lidd, savnet, ønsket, håpet og opplevd nok vondt nå?

Verden er vond, når den backer i mot kan det ikke måles mot noe annet i styrke. Den verste smerte vi kan oppleve kommer fra naturen selv.

Det går det ikke engang ann å protestere/klage på med et håp om å bli hørt og få et ord med i laget likevell.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg har lest det andre innlegget ditt/spørsmålet ditt. Jeg kan ikke hjelpe deg i det hele tatt siden jeg ikke er i gang med ivf ennå (er i kø), men jeg kjenner igjen redselen for å få forhåpninger. Den må jo være enda større for deg, den redselen, når du har vært gjennom så mye. Så jeg vil bare sende deg noen varme tanker og en klem, og si at jeg krysser fingrene for deg.

Klem fra

Skrevet

Jeg vet hvordan du har det. Har vært der selv... Nå har du to nye spirer i magen din.. Råder deg til å ta bort datoen - og sette inn den nye.. det har jeg gjort.. Og det er så mye mer oppløftende!! :-) Du har jo begynt på nytt, jenta mi!

Du skal ikke glemme eller komme over sorgen - men lære å leve med den uten å dyrke den...

Klem fra

Skrevet

Føler meg ikke klar til å ta den bort enda. Ikke før jeg vet at jeg er gravid igjen.

Har vært ganske positiv helt til i dag. Vet ikke hvorfor. Men nå er jeg helt sikker på at det ikke går denne gangen heller :/

Den datoen der er egentlig en inspirasjon. Det gjekk ann. Vi klarte det!

Men å plutselig oppdage at der bare stod 70 dager var ikke så ok.

Regner med at den er fjernet innen julen.

Går det ikke bra denne gangen, må vi starte på nytt med sprøyter å hele pakken. Vet ikke om jeg takler det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...