Superlis Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 At man ser stearinlysene en brenner At man kan sitte inne og spise sjokolade med god samvittighet,lenge til bikinien skal frem igjen. At ungene kommer tidliger inn slik at morshjerte får fred..
På'n igjen Skrevet 18. november 2006 #2 Skrevet 18. november 2006 Helt enig med deg... Høsten er faktisk en veldig fin tid. Det eneste som ikke er så fint er at min eldste akkurat har tatt lappen og når hun er ute å kjører i dette høstværet så har ikke morshjertet veldig mye fred....
dritgrei hei hei! Skrevet 18. november 2006 #3 Skrevet 18. november 2006 mørke kvelder, eksamensinnspurt (ja, for jeg liker det godt), stearinlys og te! huset blir ei hule, et rede...mmmmmmmmmmmmmmmmmm
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. november 2006 #4 Skrevet 18. november 2006 Levende lys, kakao, knitringen av vedfyring:-))
Urtete Skrevet 18. november 2006 #5 Skrevet 18. november 2006 Ja, hver årstid har sin sjarm!! Høsten har så nydelige farger, mørket er egentlig ganske så koselig når man har masse stearinlys innendørs, sitte og se på flammene i ovnen (vi har ny med stort "vindu" - det er så koselig!), varm te, kakao, rødvin......, komme inn i et varmt hus etter å ha vært ute i høststormen...... med kald og rød nesetipp......., og LYSET midt på dagen om høsten må også nevnes - for det er helt spesielt....., og så kan vi glede oss til advent og jul......, og vet dere hva? Snart snur sola igjen, og vi vet ikke ordet av det før det er vår og sommer!!!!!!!!!!!!!!!!! Høsten er fin den!:-)))
Reveenka Skrevet 18. november 2006 #6 Skrevet 18. november 2006 Koselig at det blir mørke kvelder og kaldere ute, så vi kan ha levende lys og peisild inne! Og så syns jeg det er flott med litt sånn ruskevær(ikkeplaskregn, altså) - tåkete dager med yr - da syns jeg det er kjempflott å være ute i skauen, og så komme inn til peisen og de levende lysene!
Gummelillan Skrevet 19. november 2006 #7 Skrevet 19. november 2006 Høsten er deilig. Uten tvil min favorittårstid! Men hadde sikkert ikke satt sååå pris på den hvis det ikke var for at man får oppleve de tre andre årstidene også da. Og så er det jo så masse fine farver som gir ro i sjela ;-))))))))))))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå