dritgrei hei hei! Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 mulig jeg vinner den konkurransen, men nå skal jeg legge meg... vi skal spille gruble på sengen... :-)
ettbarnsmammaen Skrevet 18. november 2006 #2 Skrevet 18. november 2006 Spille på sengen, det hørtes all right ut! Og Gruble lyder kjent. Hva går det ut på igjen? Er dere også litt spillegale (snakker om brettspill o.l.)
dritgrei hei hei! Skrevet 18. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2006 spillegal er vel å ta i, men vi syns det er gøy å spille spill, særlig taboo, gruble og kokelimonke. taboo - er et assosiasjons-spill gruble - er en ord lek med aktegorier og bokstaver... om å gjøre å fylle ut hele brettet (husker du?) kokelimonke - er tull og tøys og løgn og artig!
ettbarnsmammaen Skrevet 18. november 2006 #4 Skrevet 18. november 2006 Jeg klarer ikke å se spillet for meg, men både mannen min og jeg synes det lyder kjent. Har så mange spill og har spilt mange. Mannen samler på dem. Taboo - man skal gjette et ord, men det er visse tabuord du ikke har lov til å nevne. Kokelimonke er herlig! Gøy å lage fantasifulle forklaringer på ukjente ord. Husker en gang vi spilte det med et vennepar. Vi skulle forklare ordet karekjepp, og den mannlige vennen skrev at det var "en kjepp til å slå karen din med." Spilte mye før. Det har blitt lite etter at vi fikk Nussa, men vi ble så inspirerte etter innlegget ditt at vi spilte Upwords ved siden av kveldsmaten nå. (En type scrabble der man også kan bygge i høyden.) Liker også spill som Settlers og Carcasonne.
dritgrei hei hei! Skrevet 18. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2006 det er gøy å spille!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 18. november 2006 #6 Skrevet 18. november 2006 Gruble er jo kjempegøy da!!!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 19. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 19. november 2006 ja det er det, også kan man ta det med seg overalt, også kan man jo spille det helt uten å ha spillet... man trenger bare penn og papir, og vips KLAR FERDIG GÅ! vi lagde sånn spill da vi var små. vi skrev våre egne kategorier og la dem i ei skål...... det er i grunnen artigere, for hvis man bruker de samme kategoriene hver gang så er det så lett å skrive det samme hver gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå