Gå til innhold

hvorfor har de sparket jostein?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe

nå har jeg spist ett tonn sjokolade

irritert meg grønn over at Jstein har mista grand prix jobben sin

og duste per sundnes har fått jobben

hva blir det av grand prix nå da????

fader i heisen, jeg blir dritsur.... er det mulig å ødelegge så mye som det.

jeg har herved slått opp med etter snart 30 års nært forhold til grand prix....

jostein jostein hei hei hei.... du blir savnet traderuttantei

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ikke Jostein ha Grand Prix??? Det har ikke jeg fått med meg. Har jo fått med meg dette bare pga av han....:-( Per Sundnes kan jeg klare meg uten...

Skrevet

jeg vet... per sundnes liksom... hva f=/¤%="% har han i grand prix å gjøre... bare fordi han syns det er artig med glitter og stas... Han har mye å bevise hvis ikke grand prix skal dø hen.... de har ødelagt! jeg er fortvilet, og det er helt ekte... de ødelegger!

JOSTEEEEEEEEEEEIN! riktig nok er han en frekk frekk mann, men akk så fin! Han kan alt, vet alt, nyter det gode og ler HØYT av det som skal lees høyt av! JOOOOOOOOOOOOOOOOOOSTEEEEEEEEEEEEEEEEIN!

åååååååååååååååååååå så sur.

Skrevet

Frekk er han, men den stemmen er jo bare så rolig og hypnotiserende og det kan man ikke si om Per sin.... Nei kanskje vi skal lage en folkeaksjon for Jostein..... MODNE MØDRE FOR JOSTEIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

For min del er det supert at han fikk sparken! Greit nok at han har en meget behagelig stemme, men han lirer jo av seg det mest utrolige. Jeg synes han har blitt verre og verre de siste årene, så det var på tide at han ble byttet ut!

Selv om jeg sikkert ikke er den mest innbitte MGP-seeren, så synes jeg at folk som kommer med så usaklige slengbemerkninger ikke har noe å gjøre i et slikt program som ofte blir sett av hele familien.

Per Sundnes må vel få vise hva han duger til før man dømmer han!

Skrevet

Hihihi, jeg synes da at Jostein er pinlig jeg....:-)

Mens Sundnes er helt fin:-)

Smaken er som kjent som baken og fint er jo det - så slipper vi å dele på den samme mannen hele gjengen.............hihihi;-))

Skrevet

jeg er ingen dommer, jeg er bare grand ihuga grand prix - jente, og da blir det feil at ikke jostein skal gjøre det han alltid har gjor... nemlig llire av seg halvtørre , litt klamme, litt frekke, men helt på sin plass og i 100% grand prix ånd, deilige kommentarer...

inegn tvil jeg kommer til å savne ham!

:-)

og joda, per skal få sin sjanse, jeg bare sier at han har mye å bevise :-)

Skrevet

snulder snulder snulder... hvor har du vært de siste tretti år?

eller er du bare ør av frieriet?

Jostein Pedersen, den litt sleipe, halvklamme, men akk så myek nordnorske stemmen som kommenterer grand prix ;-)

Skrevet

Prøver å ta meg inn litt i dag da veit du:) Det var sikkert hyggelig å prate med deg i går...hvis jeg hadde hørt noe i all kaklinga rundt oss! Gubben sitter og gliser rått av mitt mildt sagt forvirrede uttrykk da han dukket opp i går.....

Skrevet

hadde jeg hørt noe jeg også så hadde det sikkert vært koselig!!!!!! tenk a' frieri.... oi oi oi... det er gøy! bruden, med kjole og fest og alt.

det som var hyggelig med gårsdagens telefon, var høylytt kakling og utrolig god stemning. jeg ble glad av fem sekunders samtale, så da må dere jo ha hatt det bra!

Skrevet

Det store dilemmaet nå er jo selvsagt..tradisjonelt bryllup...eller stikke til Roma??

Vi har jo begge vært gift tidligere, da vi var alt for unge til å si nei!!!....hihi

Så det blir kanskje litt dumt med "fullt oppstyr"

Skrevet

det høres deilig ut med en kveld for åtte liksom...

litt voldsomt å invitere de samme menneskene til runde to????

Skrevet

Vi får bruke laaang tid på å tenke tror jeg;=)

Skrevet

Kan gi deg noen tips om skogsbryllup, jeg vettu - rakk jo ikke det i går kveld c",)

Nå må dere ikke tenke FOR lenge, da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...