Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 Som er så trege med planleggingen til bryllupet???Vi gifter oss 30.06.07 og har bare dette klart: -lokale -kirke -fotograf -toastmaster Hjelp??syns alle andre her er kommet såå langt...
Leieboer funnet! Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 Da har dere jo det viktigste på plass. Resten haster jo ikke så veldig. Eneste er at det kan være greit å se på kjole relativt tidlig, sidden de ofte har litt leveringstid. Synes dere har kommet godt i gang jeg!
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 19. november 2006 #3 Skrevet 19. november 2006 Tror ikke dere er unormalt trege. Jeg gifta meg i sommer, og var ikke noe lenger i planlegginmgen for ett år side... Heller kortere (hadde ikke toastmaster og fotograf så tidlig). Det neste jeg ville gjort var å tenke på invitasjoner.. Det tar LANG tid.... Om dere ikke bestiller de helt ferdig da... Ellers er jo kjole noe du kan begynne å tenke på! Jeg fødte i april, så hadde ikke mulighet til å prøve før i mai...., men det gikk fint det og. Da er det jo salg og=) 50%, hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå