Gå til innhold

ER DET FARLIG MED TIDLIG ULTRALYD?


JULI2007

Anbefalte innlegg

Jeg var hos legen i dag, og han kom med termin 17 juli, mens jeg selv har 19 juli, men, men det spiller jo ikke så stor rolle. Men han sa ogsp at jeg er 5 uker og 5 dager på vei, men iflg barni magen sin "kalender" er jeg 6 uker og 5 dager på vei??? Kan noen forklare dette.

Jeg fikk henvisning til ultralyd om 2 uker, dette for å sjekke at jeg ikke har noen cyster på eggstokkene, da jeg har vært svært plaget av dette. Men hva er det som er farlig med å ta ultralyd tidlig? Noen som har svar. Og gratulerer med alle nye gravide som er kommet til!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei....

 

Tidelig ul er ikke farlig. Det er i allefall det jeg har fått beskjed om... Antageligvis tar de innvendig ul. Dette fordi spiren ligger så lang ned at de ikke greier å se like bra med den de tar oppå maga'n... Har vært på ul dette og det forige svangerskapet. Sist svangerskap når jeg var 6+5, nå når jeg var 5+5 også skal jeg til mandagen, da er jeg 7+1...

 

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ogsaa faatt beskjed av legen min om at tidlig ultralyd ikke er farlig. Jet er 4+5 naa og skal ha innvendig ultralyd om noen uker. Vi gleder oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...