Gå til innhold

Msse litt på Mami20 - innlegg ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på msn at du er litt irritert om dagen...? Er det pappa`n til Emilia eller...? Har har sett henne enda?

Virket litt sånn på Emilia sin hjemmeside...

Håper alt ordner seg :)

Du virket nesten litt forelsket på msn i går, mens idag.... Kanskje litt sint....?

Vet at jeg har IKKE noe med dette, men du har jo vært så åpen om alt fra tiden på bim og nå her inne... Beundrer deg jeg, syns du er tøff :)

Har du forresten tatt den nye tattoveringen enda? Jeg har bestemt meg for motiv nå, blir Teodor sitt navn og stjernetegn :) Såååå spent!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehm.. Det går fremover i en positiv retning, for å si det sånn! :)

Men nei, nei - i går var jeg forelska i Justin Timberlake, pga den nye sangen hans - my love.. ;) Jeg bare lever meg veldig inn i ting, tihi! Så det er ikke noe love på meg enda.. ;) Men det kommer seg, tihi!

Skal ta den i morgen!!! :D Uæh, gleder/gruer meg!! Når skal du ta?? Du måååååå sende bilde assa!!!!

Hils prinsen fra oss <3

Nuss, nuss <3

Skrevet

Så kos å høre :)

Har han møtt Emilia enda da? Så det sto skrevet så fint om han på Emilia sin egen hjemmeside :)

Du må legge ut bilde av din nye tattis da :) Jeg er så spent :)

En venninne og jeg skal kanskje ta sammen, hun skal bestemme seg til etter helgen, men jeg tar uansett! Uuuuæææ!

Så ser jeg jo at jeg ikke kan å skrive i det hele tatt.... Overskriften... MASE skal det stå, ikke msse! *dumma*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...