♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 når skal man begynne med sånn olje? lakseolje ? hjelper det mot strekkmerker og sprekking nedentil under fødsel? hvor får jeg eventult kjøpt det og hvor mye koster det,noen som vet?
CiljaS Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 Lakserolje er et avføringsmiddel... Så hjelper nok ikke mot strekkmerker og revning nei. Jeg smører meg med kakao body butter fra bodyshop for å motvirke strekkmerker og har ikke fått et eneste et, er i uke 39. Om det er genetisk eller virker.. vel, vet ikke, men smører iherdig siden det ser ut til å funke. Ang revning kan du jo prøve å smøre med jordnøtt olje. Det fås kjøpt på apotek. Om det funker vet jeg ikke, tror du må smøre og tøye mye da. Men verdt et forsøk vel.
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 17. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2006 hahahahaha! jada så tror jeg har hørt litt feil jeg da:P hahahaha bruker selv body butter fra bodyshop og sant det den er kjempe bra den;) men har fått strekkmerker på rumpa og lårene selvom jeg har brukt krem der så lurte på om det var no annet jeg kunne prøve.. men sånn jordnøtt olje,skal man spise den eller smøre musa med? mitt største mareritt er og revne nedentil så jeg er villig til og teste allt får og ungå det.. takk får svar da;)
CiljaS Skrevet 17. november 2006 #4 Skrevet 17. november 2006 Jordnøtt olje smører du direkte på musa som du sier. Men du må nok tøye litt også og bruke tid.
2nj♥ Skrevet 17. november 2006 #5 Skrevet 17. november 2006 Tror nok det med strekkmerker er litt genetisk, så det er ikke en selvfølge at det hjelper å smøre seg. Noen får det likevel Jeg har ikke fått det denne gangen og fikk det heller ikke sist. I forrige svangerskap smurte jeg meg med body butter, men denne gangen har jeg ikke gjort noe i det hele tatt for å unngå strekkmerker. Har smørt meg med jordnøttojle da. Gjorde det sist også, og revnet ikke i det hele tatt......-så tar ikke sjansen på å la være denne gangen heller nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå