Gå til innhold

Ulrik,Elias,Odin......


Prinsessa&pøbelr@kkeren

Anbefalte innlegg

Jeg liker best Ulrik,men alle ler av meg inkl. dattera vår på 3 1/2 år,hun sier "mamma du tuller" også ler hun... takk for den liksom hehe..Folk assosierer det med Ulriktoppen i Bergen?? og noen synes det høres ut som en plattform eller noe......

Jeg liker også veldig godt Elias....

Mannen min har hele tiden sagt,(siden jeg var gravid med dattera vår) at hvis vi får gutt skal han hete Odin....

 

Hva synes dere?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Antarctica

Odin! Det heter en søt liten slektning av meg. Et navn som ikke fins over alt. Elias er litt oppbrukt, dessverre, etter alle nye eliasser som har dukka opp de siste 2-3 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Styr unna Elias,.. Er så mange som heter det nå og det blir garantert flere av dem i barnahagen og på skolen. Hva med

Silje & Sakarias?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe det var litt kult,men mannen min skal helst ha ett vanlig navn, hvis han ikke får Odin...

Egentlig skulle SIlje hete Emma,men det ble det ikke pga at jeg tenkte det ble mange emmaer,men har enda ikke møtt noen små som heter det faktisk, tenker mest på Elias nå,men er litt redd at det blir mange Eliaser....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå for Ulrik! Det er klassisk og vakkert!

 

Elias er veldig mye brukt nå, det blir mange med samme navn i klassen osv. Odin kunne jeg ikke tenkt meg å kalle et barn, synes ikke Odin i Åsatroen gir meg gode assosiasjoner...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulrik er et kjempefint navn det!!!

Ikke bry deg om hva de andre sier. Det er ditt valg. Dessuten er det bare en simpel vanesak!

Silje og Ulrik passer kjempegodt sammen!

Silje og Elias også. Elias er også et nydelig navn!

Men Silje og Odin synes jeg ikke passa noe særlig. Det er liksom to helt uliks sjangre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...