Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 17. november 2006 #1 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg liker best Ulrik,men alle ler av meg inkl. dattera vår på 3 1/2 år,hun sier "mamma du tuller" også ler hun... takk for den liksom hehe..Folk assosierer det med Ulriktoppen i Bergen?? og noen synes det høres ut som en plattform eller noe...... Jeg liker også veldig godt Elias.... Mannen min har hele tiden sagt,(siden jeg var gravid med dattera vår) at hvis vi får gutt skal han hete Odin.... Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 herlige unger!!! Skrevet 17. november 2006 #2 Del Skrevet 17. november 2006 Hei hei.. Fine navn alle tre.. Silje og Elias er fint!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 17. november 2006 #3 Del Skrevet 17. november 2006 Ulrik er et av favorittnavnene mine. Ikke noe rart med det navnet. Elias og Odin er også fine navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #4 Del Skrevet 17. november 2006 Ulrik kanskje??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jeg fant firkløvern Skrevet 18. november 2006 #5 Del Skrevet 18. november 2006 Ulrik er et fint navn. Liker Elias og Odin også veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Antarctica Skrevet 18. november 2006 #6 Del Skrevet 18. november 2006 Odin! Det heter en søt liten slektning av meg. Et navn som ikke fins over alt. Elias er litt oppbrukt, dessverre, etter alle nye eliasser som har dukka opp de siste 2-3 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykketroll med 2 småtroll Skrevet 18. november 2006 #7 Del Skrevet 18. november 2006 Av de 3 ville jeg helt klart valgt Elias! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. november 2006 #8 Del Skrevet 18. november 2006 Styr unna Elias,.. Er så mange som heter det nå og det blir garantert flere av dem i barnahagen og på skolen. Hva med Silje & Sakarias? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 19. november 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 19. november 2006 Hehe det var litt kult,men mannen min skal helst ha ett vanlig navn, hvis han ikke får Odin... Egentlig skulle SIlje hete Emma,men det ble det ikke pga at jeg tenkte det ble mange emmaer,men har enda ikke møtt noen små som heter det faktisk, tenker mest på Elias nå,men er litt redd at det blir mange Eliaser.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. november 2006 #10 Del Skrevet 19. november 2006 Gå for Ulrik! Det er klassisk og vakkert! Elias er veldig mye brukt nå, det blir mange med samme navn i klassen osv. Odin kunne jeg ikke tenkt meg å kalle et barn, synes ikke Odin i Åsatroen gir meg gode assosiasjoner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. november 2006 #11 Del Skrevet 19. november 2006 Ulrik er et kjempefint navn det!!! Ikke bry deg om hva de andre sier. Det er ditt valg. Dessuten er det bare en simpel vanesak! Silje og Ulrik passer kjempegodt sammen! Silje og Elias også. Elias er også et nydelig navn! Men Silje og Odin synes jeg ikke passa noe særlig. Det er liksom to helt uliks sjangre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nil@ Skrevet 19. november 2006 #12 Del Skrevet 19. november 2006 Helt klart Ulrik. Har selv en liten Ulrik. Flott navn, ikke noe rart med det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå