*bubbs* Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 Er det noen av dere som kjøper store samleposer direkte fra forhandler? Mamma fortalte meg at hun og noen venninner pleide å gjøre det, og at de da fikk garnet til halv pris...
Silje og Vaniljebollene Skrevet 18. november 2006 #2 Skrevet 18. november 2006 Har gjort det, og det ble billigere, men jeg sluttet, for jeg fikk så mye til overs som bare ligger og er i veien.
*bubbs* Skrevet 19. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2006 Hvor hendvente du deg da? Har du adresse eller noe sånt liggende. Det er mange år siden mamma gjorde det, så hun husker ikke lenger. Jeg tenkte kjøpe litt sånn man alltid får bruk for uansett: som off-white merinoull til baby og litt brunt ullgarn til genser.
berga Skrevet 28. november 2006 #4 Skrevet 28. november 2006 får man kjøpt garn fra forhandler på nett?
Silje og Vaniljebollene Skrevet 7. januar 2007 #9 Skrevet 7. januar 2007 Jeg husker ikke hvem det var jeg kjøpte det av, det er sikkert 5 år siden... Kan jo prøve Sandnes Garn, de pleier å være greie med slikt. Kan ha vært der jeg kjøpte. Men har dessverre ingen adresse, det er som sagt veldig lenge siden.
Mammaen til ... Skrevet 8. januar 2007 #10 Skrevet 8. januar 2007 www.ull.no Eller så kan du jo prøve å søke gå inn på f.eks. Dalegarn, Sandnes eller Raumagarn sine sider, sende dem en mail og spørre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå