dritgrei hei hei! Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 plystre plystre plystre.... joda jeg skal jobbe snart.... plyyyyyyyyyyyyyyystre jeg skal ut på verandaen jeg ikke har også... nå faktisk! plystre plystre plystre....
her@ Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 Ja, det har kommet usedvanlig få nye innlegg her i kveld. Hvordan kan det ha seg tro? :-) God tur på verandaen du ikke har - og lykke til med oppgaven!!!
Superlis Skrevet 17. november 2006 #3 Skrevet 17. november 2006 Veldig stille ja, hvordan er været ute på verandan du ikke har? Her blåser det kjempemye,så det er sikkert like greit at du ikke har noen veranda. Tenk så leit hvis overskriften i morgen ville blitt:"Dritgrei tatt av vinden" Hehe teit humor,men sånn er det å ikke være på treff,jaja håper de har det superbra og det har de nok! Ønsker alle her inne en fortsatt fin kveld!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 17. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2006 eller en annen overskrift: 20 damer tatt av vinen, dritgrei tatt av vinden.....
Superlis Skrevet 17. november 2006 #5 Skrevet 17. november 2006 Den overskriften var faktisk bra...Måtte faktisk le litt her jeg sitte...20 damer tatt av vinen,dritgrei tatt av vinden fordi hun ville smake litt av vin til de 20 damen som sist ble sett i vinden...osv...noe må vi jo skrive om her inne=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå